Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og gleder meg sinnsykt?!! :hoppe::hoppe:

Jada, jada, jeg vet fyren har gjort mye dumt og rart, men musikken da!! For oss som er et stykke over 30 er jo dette mange år med ungdomsminner! :digge::danse:

Og de la ut 1000 nye billetter forrige uke!

Fler som skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke, men det er ikke fordi han har "gjort mye dumt og rart", men fordi jeg aldri har brydd meg spes om musikken hans. ;)

Skrevet

WTF? Har fyren konsert uten at jeg er klar over det??

ARGH, I wanna go!!!!

Skrevet

De 1000 nyutlagte billettene ble solgt med én gang, men det er billetter til salgs på KGs bruktmarked... :)

Skrevet

Jo'a, men det selges desverre ikke fritid noenplass. Argh.

Skrevet

George Michael er vel den siste artisten jeg kunne tenkt meg å gå på konsert med.

Skrevet

Vi er en venninnegjeng som skal, gleder oss selvsagt hemningsløst! Det blir visst sanger både fra Wham!-tiden og senere *mimre*

Som noen drittunger skal vi stå så langt fram mot scenen som mulig, regner med det blir tett mellom de litt voksne der :)

Rart det ikke er flere KG-ere som skal.

Skrevet

logge inn, for svingende *banke inn*

Meg over, såklart.

Skrevet
George Michael er vel den siste artisten jeg kunne tenkt meg å gå på konsert med.

Tviler på at du er førstevalget hans å gå på konsert "med" heller. :ironi:

Skrevet
*kremt* jeg er dørvakt ;)

På en torsdag? Kan du ikke få fri da?

Syns så synd på dem som ønsker å gå men som ikke kan... Det er tross alt mange år siden mannen kunne oppleves live, og like mange år blir det vel til neste gang...

Skrevet

Jeg har vært på konsert med han! Det er maaaaange år siden. 18 for å være helt nøyaktig! (Utrolig)! Det var i Paris og jeg husker det var en stor opplevelse.

Jeg skulle gjerne gått på denne konserten også, han er kjempeflink å synge og har mange flotte sanger.

Jeg bor litt for langt unna....

Skrevet
På en torsdag? Kan du ikke få fri da?

Syns så synd på dem som ønsker å gå men som ikke kan... Det er tross alt mange år siden mannen kunne oppleves live, og like mange år blir det vel til neste gang...

Jobber 7 dager i uken, jeg. Pluss at jeg bor i Bergen, så det blir lissom behov for planlegging et stykke i forveien. My loss, hadde vært digg å fått med seg. Den mannen kan musikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...