Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke erfaringer folk har med å bestille derfra. Har sett et par ting jeg har veldig lyst på, men mener folk har klagd på noen prsonopplysningsting før. Dessuten står det jo at de vil bruke opplysningene om deg til direkte markedsføring. Får man mye mail, eller post? Annet? Eller kan jeg egentlig slappe av...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet der helt uten problemer. Ikke blitt bombardert hverken med mail eller vanlig post.

Gjest gjesten
Skrevet

Har bestilt derfra et par ganger og alt har gått smertefritt. Til og med retur av varer var enkelt. Det eneste jeg har fått av e- post derfra er svar på at retur var mottatt og at varer var sendt. Kjempebra det, synes jeg.

Vet det var en tråd her inne for litt siden om noen som klagde over at man ikke kunne registrere en annen adresse som varene skulle sendes til enn den man står registrert på i folkeregisteret. Det er det eneste jeg har hørt om dette.

Høst/ vinterkatalogen kom i posten. Det er det eneste jeg ellers har mottatt av reklame.

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt derifra. Det eneste jeg reagerte litt på var at de spurte om personnummer. Om det er for kredittskjekk ift konto kan jeg forstå det, men ikke når jeg ønsker å få varene mot postopprav. Så noe personnummer fikk de ikke av meg...

Skrevet

Jeg bestilte varer derfra i desember i fjor, har ennå ikke sett snurten av dem....

Skrevet

Har handlet hos dem flere ganger og det har gått fint! Har ikke fått mye reklame etter at jeg begynte å handle hos dem heller... :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kjøpte fra dem før og jeg "drukner" i epost og post fra dem.

Når det er sagt er jeg svært fornøyd med tingene jeg kjøpte fra dem. Flotte klær med fasong selv for oss med litt større størrelser.

Skrevet

Har bestilt derfra, fungerte jo greit bortsett fra at klærne overhodet ikke var som i katalogen...

Skrevet

Jeg trives godt med La Redoute. Du kan bestemme selv om du vil ha email med nyheter oppdateringer m.m

Klærne er fine, men undertøyet str er litt merkelige.

Skrevet
Klærne er fine, men undertøyet str er litt merkelige.

Hvordan da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...