Mogens Skrevet 23. januar 2003 #1 Del Skrevet 23. januar 2003 God for/ettermiddag alle. Har aldri vært på dette forumet før. Ser det er en del diskusjon rundt M.Q. Ville bare si at jeg synes det er bra at vi har Milla rundt i gangene - man trenger litt ulike meniger :blunke: Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. januar 2003 #2 Del Skrevet 23. januar 2003 Helt enig med Mogens. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 23. januar 2003 #3 Del Skrevet 23. januar 2003 Akkurat som det er bare Milla som har ulike meninger om forskjellige ting her? Halloooo??? Det er vel hun som er mest egoistisk inne på dette forumet og derfor framstår som veldig "fargerik" og alltid må hevde sine egne bestemte meninger. Ofte kun for å være kverulantisk. Care, du bekreftet nettopp dette med å si deg veldig enig med Mogens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. januar 2003 #4 Del Skrevet 23. januar 2003 Sannasol, hvor du tar på vei. :blunke: Det Mogens mener er at Milla får mye pes her inne, og vil vel bare derfor si at alle meninger er velkommen, UANSETT. Det at vi alle har forskjellige meninger er vel innlysende, det er vel derfor vi er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #5 Del Skrevet 23. januar 2003 Akkurat som det er bare Milla som har ulike meninger om forskjellige ting her? Halloooo??? Det er vel hun som er mest egoistisk inne på dette forumet Mogens har ett poeng i at det er altfor mange her som bare følger med "strømmen" av frykt for å bli sett på som...tja... noe a la det du nettopp skrev om meg. Men jeg har det ikke så tungt- for jeg vet nemlig hva det er som sitter bak skjermen og taster når det dukker opp slike innlegg Er ikke spesielt egoistisk- men meninger har jeg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 23. januar 2003 #6 Del Skrevet 23. januar 2003 Halloooo??? Det er vel hun som er mest egoistisk inne på dette forumet og derfor framstår som veldig "fargerik" og alltid må hevde sine egne bestemte meninger. Ofte kun for å være kverulantisk. Hva er galt med å hevde sine egne meninger? Milla kan til tider virke veldig bastant og kverulerende ja, men jammen skal hun ha for at hun tørr si sin mening og stå for de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #7 Del Skrevet 23. januar 2003 Kristian71 Milla Dessverre er jeg opptatt :blunke: Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #8 Del Skrevet 23. januar 2003 *Kremt* Atte.. bare så Milla veit det lissom... KRISTIAN er lekekameraten MIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #9 Del Skrevet 23. januar 2003 Bare behold ham du Lea Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #10 Del Skrevet 23. januar 2003 :D :D :D Juuuhuuuu! *leker med Kristian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. januar 2003 #11 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva er galt med å hevde sine egne meninger? Milla kan til tider virke veldig bastant og kverulerende ja, men jammen skal hun ha for at hun tørr si sin mening og stå for de også. Og DET er det ingen andre her på KG som tør ? Derfor får Milla denne støtten som tøff og sterk ? Ja, det er hun nok og hun har snakketøyet i orden. Men det er mange andre her også med sterke og ærlige meninger, men Millas blir jo selvfølgelig best lagt merke til eller hva ? Halloooo ? Synes de fleste her bidrar til å skape KG som det er,- variert, spennende, interessant, intrigepreget, morsomt, ironisk og i blandt trist. I det hele tatt, jeg roser ikke personer som ofte kommer med personangrep og fullstendig irrelevante ting og unødvendige meninger og "tips" i tråder dere dette ikke er tema eller bedt spesielt om. Milla har mange forskjellige sider og jeg har ofte stor interesse av å lese hennes innlegg i vevære forumet. Men vi kan alle lære av hverandre. Og en bruker er absolutt ikke tøffere enn en annen fordi man har sterke meninger og til dels på kanten sitater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 23. januar 2003 #12 Del Skrevet 23. januar 2003 Diva, jeg har ikke påstått at det er Milla som skaper KG og at det ikke er noen andre her inne som tørr å si sine meninger, selvfølgelig er det det. Alle har rett til å si sin mening her inne, Milla også, og det får hun mye pes for. Mange ganger blir hun sensurert, og mange ganger får hun også kjeft så det holder med rette. Og ikke minst startes det nærmest forfølgelses tråder om Milla for at en eller annen som ikke likte svaret hun/han fikk i en annen tråd. Milla kommer etter min mening også med en masse flåsete utsagn og unødvendige kommentarer, men hun har sine egne meninger og står for det. Innlegget jeg svarte på tidligere i denne tråden kritiserte Milla for å alltid måtte hevde sine egne bestemte meninger, og det kan ikke jeg skjønne at er galt. Det er nok av innlegg her som kritiserer "de faste brukerne" for å rotte seg sammen og alltid komme med korrekte svar, noe Milla da er et motstykke til og så er det galt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. januar 2003 #13 Del Skrevet 23. januar 2003 Denne tråden har for såvidt vært ganske "snill", men den er tross alt en debatt om en bestemt bruker. Slike persondebatter ønsker vi ikke, så jeg lukker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg