Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har begynt med Dr.Hauscha produkter og er veldig fornøyd med både renseprodukter, skin tonic og flytende dagkrem. MEN jeg blir ikke fortrolig med ikke å smøre huden om kvelden. Har nå brukt hudkur N i 1 uke, men fortsatt er huden i kinnene og rundt neseroten veldig tørr og strammende når jeg legger meg. Er jeg for utålmodig? Vil gjerne har råd og høre deres erfaring! Til info, så er jeg i midten av tredveårene, har litt tørr hud om vinteren, og litt blank t-sone om sommeren - typisk blandinghud. Har aldri hatt noe problemer med kviser.
Gjest melly Skrevet 15. oktober 2006 #2 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har kombinasjonshud. Prøvde å ikke smøre ansiktet om kvelden i 2 uker om sommeren, men huden var og forble tørr Spesielt rundt neseroten. Det så ikke bra ut.. Jeg bruker fortsatt dr H, men må smøre meg om kvelden. Særlig nå som vinteren står for døra.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg bruker to - som det står på kuren at man skal gjøre.
Ciara Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg forsøkte også dette opplegget, og det var ikke for meg. Uten krem om natten ble huden min utrolig tørr og stram, og jeg fikk masse urenheter etterhvert. Den flytende dagkremen var heller ikke noe for meg, huden føltes for stram og blank på samme tid. Jeg har konkludert med at ansiktsmelk, tonic og maskene fra Dr. Hauschka passer meg utmerket, men at jeg må bruke fuktighetskrem morgen og kveld av et annet merke, for tiden Dermalogica.
Ling Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bruker to - som det står på kuren at man skal gjøre. ← La det gå en hel kur, minimum 28 dager. Det burde bli bedre på den tiden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå