Gjest elektrisk Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Har noen gode råd, eventuelt anbefale noen gode produkter mot elektrisk hår. Vet at de fleste får både tørrere hud og hår om vinteren, men mitt hår blir langt mer elektrisk enn de fleste!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg bruker hårbørste hvor taggene er av tre. Det har hjulpet på håret mitt iallefall. Kan kjøpes for en relativt billig penge på body shop. En annen bra ting med de børstene er at det ikke er sånne klumper ytterst på taggene som håret setter seg fast i så det ryker.
Gjest Gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Bruk balsam. Det hjelper. Og skyllemiddel når du vasker klær.
Villemoe Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Hårføner med ionisering skal også hjelpe. Dog ikke hvis man bruker raggsokker på teppe
Chic Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Kan anbefale redken produkt, outshine, det roer ned hår. Bruker dette selv, og er kjempenøyd! Og kanskje bytte shampooen din? Hva bruker du nå? Jeg slet mye med elektrisk hår før, har tynt hår, men når jeg tenker over det, så har jeg ikke hatt elektrisk hår på leeeeeeeenge! Jeg bruker Redken Allsoft Shampoo, som kanskje tynger ned litt? Gir masse fuktighet! Så prøv å bytt ut shampooen din, og putt i Redken Outshine, det er mitt beste råd
Chic Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Balsam funker ikke alltid altså... Kan godt være typen shampoo/balsam du bruker, evt stylingprodukter!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 jeg har store problemer med elektrisk hår, synes ikke at balsam funker:/
Gjest Deception Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 En leave-in etter hårvask (i tillegg til balsam) er også et godt råd. Og så bør man kanskje unngå gensere av kunstfibre ala akryl.
Gjest Lanyah Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Bruk balsam. Det hjelper. Og skyllemiddel når du vasker klær. ← Det òg kulde påvirker om du har elektrisk hår. Det kan selsagt være mye annet, men det er hovudgrunnen. Feil produkter kanskje?... Om du bruker dagligvare produkter, så innholder de mye vann.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Før hadde jeg bestandig ekstremt elektrisk hår på vinteren, men etter at jeg begynte å skylle håret i kaldt vann før jeg går ut av dusjen, skjer det aldri lenger. Er visst noe med at skjellene på hårene legger seg (når man vasker håret i varmt vann vil varmen og fuktigheten gjøre at skjellene spriker litt), og dermed ikke gnisser mot hverandre og fanger opp statisk elektrisitet fra omgivelsene. Men vannet må være helt kaldt
Gjest Lanyah Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Før hadde jeg bestandig ekstremt elektrisk hår på vinteren, men etter at jeg begynte å skylle håret i kaldt vann før jeg går ut av dusjen, skjer det aldri lenger. Er visst noe med at skjellene på hårene legger seg (når man vasker håret i varmt vann vil varmen og fuktigheten gjøre at skjellene spriker litt), og dermed ikke gnisser mot hverandre og fanger opp statisk elektrisitet fra omgivelsene. Men vannet må være helt kaldt ← Kaldt vann hjelper ògså, ja! Det glemte jeg!
Gjest itla Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har faktisk ikke hatt elektrisk hår etter at jeg sluttet å bruke klær med mye kunstfibre.
Gjest Gjest_kiNe_* Skrevet 4. januar 2009 #15 Skrevet 4. januar 2009 får man elektrisk hår av å bruke slettetang ofte eller ?
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. januar 2010 #16 Skrevet 3. januar 2010 Jeg får også alltid elektrisk hår, ikke bare på vinteren, men egentlig hele året rundt. Men jeg hadde en flaske med define spraybalsam (tror jeg det heter?), og når håret hadde vært tørt en stund, og det begynte å bli elektrisk, så sprayet jeg det med den, og så ble det ikke elektrisk mer. Dette må jo gjøres hver gang etter du har dusjet da (når håret er elektrisk). Lykke til!
Wonders Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 (endret) jeg har hatt sinnsykt elektrisk hår nå i over en måned. Om jeg får det ok når jeg tar litt vann i det går det ikke mer enn 5 min så var det på'n igejn. Jeg stusset det, kuret det en gang i uks og sprayet det... Om den fæle børsten med tre rivde nesten av meg alle søt-hårene æææææv! SÅ fikk jeg julegaven min: Braun Sb1 ionic brush, battery Børste http://p.gzhls.at/470784.jpg Fra elkjøp! OM vips var håret glett og fint. SÅ lettet nå. Endret 4. januar 2010 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå