Gå til innhold

Hvor kjøpe ubehandlede billige møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om et eller annet sted man kan kjøpe det billig, men husker ikke hvor. Bor i Oslo/ Akershus, så helst noe innenfor det ;)

Ser primært etter en smaaaaal liten skjenk (max 30 cm dyp) og evt hyller etc. Er så dyre de mørkebrune møblene (som passer til resten av det jeg har), så tenkte det var likegreit å beise.

Hvis noen vet om en slik skjenk et annet sted så gi beskjed. Mørk brun eller brunsort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hørt om et eller annet sted man kan kjøpe det billig, men husker ikke hvor. Bor i Oslo/ Akershus, så helst noe innenfor det ;)

Ser primært etter en smaaaaal liten skjenk (max 30 cm dyp) og evt hyller etc. Er så dyre de mørkebrune møblene (som passer til resten av det jeg har), så tenkte det var likegreit å beise.

Hvis noen vet om en slik skjenk et annet sted så gi beskjed. Mørk brun eller brunsort.

Dette er jo møbler folk hiver på dynga i dag. Sett inn anonse i avisen eller se på annonser på nett. de blir lekre når de er beiset

Skrevet
Dette er jo møbler folk hiver på dynga i dag. Sett inn anonse i avisen eller se på annonser på nett. de blir lekre når de er beiset

Ikke så lett å finne pene ubehandlede møbler brukt ;)

Skrevet

På Ullersmo (er det det det heter?? Fengselet??) lager de jo møbler, de har en egen butikk tror jeg!! Og tror faktisk de lager på bestilling og...

Billig og nytt på en gang :)

Skrevet

jysk, ikea eller se på finn.no der pleier det å ligge bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...