Gjest care Skrevet 23. januar 2003 #1 Skrevet 23. januar 2003 Hei Går det an å sperre en e-mail adresse på outlooken. Jeg vet det går an å legge post som man ikke ønsker i en søpplekasse, dvs. at den går direkte til søpplekassen. Men fins det en sperrefunskjon i tillegg?? :blunke:
Gjest Duchess Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Det går fint. Merk den meldingen du vil sperre, gå på melding og på blokker avsender
Gjest care Skrevet 24. januar 2003 #3 Skrevet 24. januar 2003 TAkk for svar Duchess, jeg skal prøve. P.s hadde ikke du endret nick??? :blunke:
Mrs. B Skrevet 6. februar 2003 #4 Skrevet 6. februar 2003 Dersom man blokkerer avsendere, så blir vel mailene allikevel lastet ned, men sendes rett til "slettede.." mappen? Dersom man bruker Meldingsregler i Outlook Express/Outlook så kan man forhindre at de lastes ned i det hele tatt. Mannen min fikk f.eks. mye spam fra et domene som heter save99.com. Da opprettet jeg meldingsregel: "Mailer hvor avsender inneholder "save99.com" - slett fra serveren." Og dette funker veldig bra! Meldingsregler kan man opprette ved å gå på "Tools" -> "Message rules" og "mail" i Outlook Express.
Gjest Duchess Skrevet 11. februar 2003 #5 Skrevet 11. februar 2003 Ei god stund siden jeg bytta tilbake igjen nå Care
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå