Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en ny Ford Focus Trend.

Noen som har Ford Focus (nyere modell) og kan fortelle litt?

Jeg har bare kjørt ganske ny Ford Focus Tdi, den var kjemperask og god å kjøre.

I samme slengen, jeg har ikke opparbeidet meg bonus, men har hørt at man kan få billig forsikring i 3 år på nybiler? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford Focus er helt ok SÅ LENGE DET ER SNAKK OM SISTE GENERASJON! Forrige generasjonene var et helvete uten like, det er fremdeles noen småfeil ute og går ved innsprøytning og enkelte mekaniske greier.

Jeg kjenner ikke så fryktelig godt akkurat Trend, men jeg tror det går over samme lest hele veien.

Som alternativ så kan det lønne seg å kikke på søsteren, Mazda 3 - helt samme understellet, bare noe rimeligere enn Ford som oftest.

Den vil også garantert ha en bedre 2. håndsverdi, og de er gjerne skrudd bedre sammen.

Skrevet

Jeg kjører rundt i en ny ford focus trend (2005) Er meget fornøyd. Den er super deilig å kjøre, god oversikt! Den ble pgså kåret til den sikreste bilen i sin klasse..

Eneste negative med bilen, er at den nesten bruker en liter på mila, men det re vel kanskje normalt?

Skrevet

Jeg har tidligere arbeidet ved et verksted, og der var det jammen ikke Focusen som var gjengangeren! Focus har flere ganger blitt kåret til bilen med minst feil. Jeg har aldri fått inntrykk av at de første modellene var verre enn andre.

Ambiente, Trend og Ghia er de samme bilene. Det er bare ekstrautstyret som skiller de fra hverandre, og pris - selvsagt.

Selv har jeg kjørt mye Focus, og mange forskjellige typer og modeller, jeg har alltid vært godt fornøyd! De kundene jeg snakket med klaget heller aldri på Focusen sin. De som fikk Focus som leiebil, var flere ganger interesserte i å kjøpe seg en Focus selv.

Selv kunne jeg godt tenkt meg en liten snerten 5-dørs Focus, men pga praktiske årsaker må vi dessverre ha en litt større bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...