Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg digger å trene og danse til denne sangen, husker den fra diskoteker og sånn de siste årene.. Den sangen som gir instruksjoner; to the left, to rhe right, osv. Men når jeg prøver å laste den ned får jeg bare en versjon som går med rytme og snakking, ikke med den technobiten under... Hvilken versjon er det som har med musikken også, noen som vet?
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Prøv å søk på Cha cha slide remix eller noe da? Jeg har bare hørt den originale når jeg har vært ute iallefall..
Gjest Lille Solstråle Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Tror kanskje du tenker på en annen sang som er ganske lik... Med musikk bak. Men vet ikke hviken det er, så kan ikke hjelpe deg.
Gjest ElisabethH Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Er det Electric Slide(Mr. C-Cha-Cha Slide) Club Mix du mener?
Gjest ElisabethH Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Fant den forøvrig på BearShare..
mee mee Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 denne sangen har jeg leta lenge etter supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå