Ana Skrevet 23. januar 2003 #1 Skrevet 23. januar 2003 Noen som kan anbefale noen bra??? Trenger dyptrensende, peeling og fuktighetsmaske...Jeg har litt tørr og sensitiv hud, så jeg kan ikke bruke hva som helst.
Gjest Étoile Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Jeg har også veldig tørr og sensitiv hud og bruker for tiden produkter fra Guinot. De har en peeling som heter gommage grain d'eclat og en helt fantastisk maske - masque essentiel nutrition confort. Produktene må kjøpes hos hudpleier og er ganske dyre, men de er veldig drøye i bruk og varer lenge.
Gjest Liten Skrevet 23. januar 2003 #3 Skrevet 23. januar 2003 var på parfymeriet og spurte litt om elizabeth ardens "peel and reveal" denne uka, og den skal visstnok virke både rensende og gi fuktighet i tillegg til at den har en peeling-effekt. selv var jeg på jakt etter en ren peeling, så jeg kjøpte den ikke denne gangen. men har litt lyst på den likevel...
starie Skrevet 23. januar 2003 #4 Skrevet 23. januar 2003 Har man sensitiv hud og skal kjøpe produkter anbefaler jeg heller Gommage Biologique eller Biological Peeling Radiance Gel som den heter på engelsk. Dette er en enzympeeling som bare smøres på og skal virke i noen minutter til den blir oljeaktig. Bruker den selv og eeelsker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå