Gå til innhold

Hva fremhever/skjuler dere ved utseendet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_rosa_*
Skrevet

Jeg lurer på hva dere fremhever eller eventuelt skjuler hos dere selv. Sminker dere dere på en spesiell måte for å fremheve visse trekk dere har fått komplimenter for? Eller unngår dere bestemte typer klær for å skjule kroppsdeler dere er mindre fornøyd med?

Jeg har litt trutmunn, og liker å fremheve den når jeg sminker meg, ved f.eks. alltid å bruke gloss.

Har også litt mage, så går aldri med trange gensere. Liker best de som er litt lange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dårlig til å sminke meg for å framheve eller skjule noe. Har et helt greit ansikt, men øynene er nok det peneste. Håret er litt ettersom, kommer an på hvor lenge det er siden frisørbesøk...

Men jeg kler meg i ting jeg synes jeg ser ok ut, i da. Hvilket vil si at jeg "skjuler" små pupper eller velger plagg hvor de i det minste ser pene ut. Og jeg går gjerne i halvlange skjørt for å framheve slanke legger. Hm. Og plagg som framhever en slank figur.

Skrevet

Det eneste jeg skjuler er veldig høye hofter med lovehandles, så prøver å ikke gå med topper med stoff som "hviler" akkurat der.

Eller fremhever jeg øyne, munn og kinnben når jeg sminker meg. Som regel ikke alt på en gang :P

Skrevet

Jeg er ikke så flink til sånn, men jeg skjuler å sideflesket.

Har ikke mye, men ikke noe jeg vil alle skal vite at jeg har uansett :)

Skrevet

Ikke fornøyd med rumpa i dongeribukse i allefall...

Ikke fornøyd med puppene så utringa overdeler bruker jeg ikke ( men synes ikke det er så fint uansett, så føler ikke jeg går glipp av noe.

Fornøyd med beina, midje og ellers at jeg er slank...

Ikke noe flink til å fremheve noe med ansiketet, orker ikke sminke meg særlig. Trives best uten....

Fornøyd med håret, langt og krøllete....men det er på gode hårdager

Skrevet
Ikke fornøyd med rumpa i dongeribukse i allefall...

Ikke fornøyd med puppene så utringa overdeler bruker jeg ikke ( men synes ikke det er så fint uansett, så føler ikke jeg går glipp av noe.

Fornøyd med beina, midje og ellers at jeg er slank...

Ikke noe flink til å fremheve noe med ansiketet, orker ikke sminke meg særlig. Trives best uten....

Fornøyd med håret, langt og krøllete....men det er på gode hårdager

Dette var meg, glemte helt å logge meg inn

:hoppe:

Skrevet

Liker å fremheve øynene mine. Har en ganske fin farge på øynene, og liker å bruke sminke som får frem det blå og gjør det mer intenst.

Prøver å skjule magen, men ikke alltid like lett... Og prøver å finne sko som skjuler den "store" strl min som er 41... hehe... MEN, liker dog å fremheve høyden min ved trange klær, høye hæler (blir jo høy som bare det ;))...

Skrevet

Fremhever det jeg har for å si det slik. Tror selv jeg har en rimelig ok figur. Liker best klær som er rimelig ettersittende. Velger vel bevisst bh for å framheve (Forstørre!) puppene. IKKe store, men selv små pupper ser bedre ut i en bra bh. Tar ellers ikke så mange hensyn når det gjelder klær, og er lite redd for å prøve noe nytt.

Skrevet

av sminke fokuserer jeg nok mest på øynene og har fått komplimenter pga dem både med og uten sminke, så det funker visst.

klesmessig fremhever jeg runde hofter og rumpe samt smal over mage og midje som gjerne kan vises, skjuler nok litt at jeg synes jeg er litt bred over ryggen og har små pupper.

alt i alt er jeg fornøyd, så jeg fremhever nok mer en jeg skjuler.

Skrevet

Jeg skjuler det røde området rundt og på nesa mi, mens jeg innimellom liker å framheve midjen og kroppsfasongen generelt. Nå som jeg har fiksa meg oransj hår, synes jeg i tillegg at det er gøy med grønne og blå klær og grønne linser.

Skrevet

Liker best å fremheve øynene mine...og kinn...HATER nesen min..får jo ikke sminket den bort men....

jaja..

Skrevet

Kunne ønske jeg å kunne sminke nesen min mindre og i en finere fasong :ler:

Skrevet
Kunne ønske jeg å kunne sminke nesen min mindre og i en finere fasong :ler:

moi aussi! Nesa mi er en liten hoppbakke.... Skal være glad jeg har øynene som jeg har, og leppene som er ganske fyldige til å overta blikket ;)

Skrevet

Jeg fremhever kinnbeinene og øyenene.. Har ganske klare blå øyne, så jeg prøver å få frem det.. Dessuten sminker jeg øynene mine i en mer flatterende form ;) Av klær så prøver jeg og fremheve fasongen generelt.. Gjorde iallefall det før, siden jeg hadde pupper som ikke stod i stil med resten, er bred over puppene og hadde ganske tomme pupper.. Men nå er ikke det et problem lengre, jeg ser ganske balansert ut nå :)

Skjuler: Fregner til en viss grad, sideflesk ved å unngå klær som skaper "valker" akkurat der, og hvis jeg bruker en trang bukse, så prøver jeg å bruke en topp/genser som skjuler det som eventuelt blir til overs :)

Akk, alt man skal tenke på ;)

Skrevet

Fremhever øynene og puppene.

Skjuler resten. ;)

Neida, fullt så ille er det nå ikke da

Gjest beekeeper
Skrevet
moi aussi! Nesa mi er en liten hoppbakke....

Nesa mi er en kulekjøringsbakke.

Skrevet

Hehe, jeg vil tro 80 % minst av alle jenter ikke liker nesen sin.

En stor ting som står rett ut midt i trynet, men på en annen siden hadde vi sett utrolig rare ut uten :ler:

Skrevet

En stor ting som står rett ut midt i trynet, men på en annen siden hadde vi sett utrolig rare ut uten :ler:

Skrevet

Jeg har ingen problemer med formen på nesen min, men jeg skulle ønske jeg ikke så ut som søstra til Rudolf. :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...