Gå til innhold

Sjokolade med monogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Fann denne i går og vil gjerne bestille til bryllupet vårt. Problemet er at dei ikkje sender til Norge..

Nokon som har komme over liknande??og som sender til Norge?

Set stor pris på hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste nylig en tråd her om et eget firma (med adresse i usa)man kunne sende varene gjennom for å få de til norge. Det er kanskje noen som kan hjelpe deg med den linken?

Skrevet

Du kan jo rive papiret av for eks. eventyrsjokolade og lage egne etiketter på data... Du må jo uansett lime de på selv hvis du bestiller (sto det på internettsiden), pluss at det kan bli dyrt med frakt og toll med i regnestykket.

Skrevet

Det er jo hundrevis av reklamebyrå rundt i Norge som lager sjokolade og annet med firma logo på så jeg ville kontaktet et reklamebyrå i nærheten av der du bor. De kan garantert!!!! hjelpe :)

Gjest Gjest_Victori@_*
Skrevet

www.jetcarrier.com er et firma som hjelper deg å frakte varer fra USA til Norge. De har et eget postboks-mottak i New Jersey hvor du får din egen adresse. Så da er det bare å oppgi den når du bestiller. Så kan du følge med på jetcarrier hvor varen din er. Du betaler litt ekstra for frakt, og så må du betale MVA. Jeg bestilte bryllupsskoene mine via de og er super fornøyd! Bare spør om du velger å bruke de og det er noe du lurer på! ;)

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at de har det på ....beau-coup.com

Jeg kjøpte ihvertfall en del ting der til vårt bryllup, så jeg vet de sender.

Sjekk ut alt det andre med monogram på også da :) Detter er en nettside det for tar tid og kikke inniom ;)

Gjest AnitaDenÆrlige
Skrevet

Unødvendig dill, så er litt enig i at dette er småharry! I tillegg så var jo de logoene stygge. Så ut som de var hjemmelaget...

:eeeh:

Skrevet
haha-harry!

Unødvendig dill, så er litt enig i at dette er småharry! I tillegg så var jo de logoene stygge. Så ut som de var hjemmelaget...

:eeeh:

Nå spør hun ikke om vår mening om hva vi synes om disse, så hvorfor rakke ned på henne da?

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Det må jo gå an å komme med tips til en medsøster når hun driter seg ut, ms Foster!

Skrevet

Nå er det jo alltid noen som bare mååå komentere Alt :forvirret:

At det er mye på den side som jeg ikke synes er fint er jeg enig i, men at det jeg driter meg ut er en annen ting...........

Forøvrig så kjøpte jeg ivory favour bokser og silver luggage tags til gjestene,synes ikke det var harry :) Hver sin smak ikke sant???

Grunnen til at jeg svarte på dette innlegget var at jeg visste de hadde noe som het personalized chocolate bars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...