Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke tilfeldigvis noen her som har bestillt denne kåpen fra LaRedoute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så nydelig ut. Det eneste negative jeg kan si om den er at kant-i-kant-lukking kan føre til litt trekk på magen. Jeg løste dette på en jakke jeg har ved å sy en stoffremse fra topp til bunn som stoppet trekken.

Skrevet

Tenkte på det samme, Meep. I tillegg funderte jeg på om det var flere hekter på den enn de to-tre som er lukket på bildet. Det kan bli trekkfullt om den bare kan hektes sammen over brystet. Jeg spurte LaRedoutes kundeservice, men siden de har lager i Frankrike hadde de ikke sett kåpen IRL.

TS

Skrevet

Siden hektene er skjulte så kan du kjøpe hekter på en sybutikk hvis du vil ha flere. Da gjør det ikke noe om de ikke er helt like. Det med å sy inn stoffremse har funket bra for meg. Syns jakka var veldig fin, så hvis du liker den kan den være verdt det ekstra arbeidet :)

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt denne kåpen. Husker ikke i farte, men jeg mener det er flere hekter enn de tre.

Men som vinter kåpe syntes jeg den ble alt for tynn. Skal sjekke hempene når jeg er hjemme igjen.

Skrevet

Den har 65% ull mener jeg å huske. Den røde HM kåpen som det reklameres for overalt nå har 60% ull og den hadde fungert greit på vinteren for meg iallefall.

Men hvordan er passformen på LaREdoute kåpen(figursydd eller potetsekk)?

Lise

Skrevet

Da har jeg sjekket, og det er seks hemper på kåpa.

Jeg syntes den virker tynnere enn de jeg har kjøpt tidligere på hm av type kåpe.

Formen var ikke veldig figursydd heller. Rett ned.

Skrevet

Takk for info, Villemoe. Nå ble jeg i tvil om jeg i det hele tatt skal gidde å bestille kåpa. Siden den koster såpass mye vil jeg ha noe jeg er 100% fornøyd med.

TS

Skrevet
Da har jeg sjekket, og det er seks hemper på kåpa.

Jeg syntes den virker tynnere enn de jeg har kjøpt tidligere  på hm av type kåpe.

Formen var ikke veldig figursydd heller. Rett ned.

Er hektene solide, eller er det sånne tynne man finner på bh'er?

julenissen

Skrevet

50 % på alt på La Redoute 26. oktober, men en halvtime only.

Skrevet

Virkelig? :overrasket: Hvilket klokkeslett da??

Skrevet

:ler:

Skrevet

Jeg har fått mail om det, jeg også nå. Å handle til halv pris en halvtime. Men i mailen min står det at det er den 25. oktober.

Skrevet
Jeg har fått mail om det, jeg også nå. Å handle til halv pris en halvtime. Men i mailen min står det at det er den 25. oktober.

Det står det på nettsidene og. Lurer på om jeg skal tørre å vente til da før jeg handler, eller om det blir et evig kaos med kræsj av nettsider(noen som husker Stella McCartney for HM?) og klær som blir bortrevet før man får sukk for seg.

Skrevet

Man må jo melde seg på LaRedoute- salget, det er sikkert sånn de sikrer seg at det ikke blir for mange på serveren.

Vi får håpe det funker :)

Gjest Gjest_Eden_*
Skrevet

Hvis dere ikke har råd til å handle hos LaRedoute med de lave prisene de kjører, så bør dere kanskje gå til HM eller lignende søppelbutikker i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...