Gå til innhold

guttetrøbbel-råd?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

halllo=)

trenger noen tips her jeg...

vel, har møtt en super gutt. han er bare god og god,og ville ikke gjort en flue fortred:) han bahandler meg med respekt og aksepterer meg akkuart som jeg er..for en fantastisk følelse!!=)

men så har d seg sånn at jeg er ganske overfladisk da, og er ufatteli oppatt av utseende, klær, kropp og alt .. og han er desverre ikke den type gutt jeg ville snudd meg etter på gaten.. jeg vet jeg tiltrekkes de veldi billedpene, og det er forsåvidt de jeg har vært sammen med før.. må være fysisk tiltrukket av gutten.

ja, jeg vet jeg er veldi stygg som tenker sånn, men sorry det gjør jeg..

jeg elsker å være med han, å snakke med han, vi har d så utrolig konge sammen:) jeg vet det er et eller annet mellom oss, men klarer ikke å definere hva? men allikavel er det noe som stopper meg litt/ gjør meg usikker.. og jeg blir så frustrert over det. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre=/

så har vi jo seff gutt nr 2 da.. er egentlig ikke noe mellom oss.. men det er liksom den "vi har lyst på hverandre" følselsen.. vi har en fortid sammen og.. og jeg kan ikke ha den følelsen om det skulle skje noe med han andre gutten.. skjønner? og han er den jeg ville snudd meg etter på gaten da..

huff, jeg føler meg skikkelig fæl og ond.. og samvittigheten min er så dårlig. jeg aner ikke hva jeg skal jeg gjøre. vet det bare er meg som kan fikse det, men om noen hadde noen tips???

(vet jeg høres ung ut.. vet jeg er overfladisk.. vet dere sikekrt tenker; tror du at du er så himla perfekt da?? osv.. men prøv heller å hjelp meg enn å kritiser meg til tross for at jeg er en gjest ..) :)

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Det kan kanskje være en hjelp å ta en runde med deg selv på hvorfor utseendet osv er viktigst.

Er det fordi du helst vil se på noe pent hver dag, og dette er viktigere enn hva som kommer ut av munnen og sitter i hodet på fyren?

Er det fordi du føler deg mer vel hvis andre ser at du har kapret en billedskjønn mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik, 24

Hvis du er ute etter å imponere venninnene dine bør du velge #2.. Hvis du ønsker en trofast gutt og et varig forhold høres vel #1 it som et bra valg.. Og han blir nok pen i dine øyne etterhvert.. Lær deg å se etter sjarmen og ikke foto-modell-egenskaper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du er overfladisk. Ikke verst å ha selvinnsikt som overfladisk.

Så lenge du ikke slutter å være så grunn, funker ikke forhold til snille men ikke så kjekke menn. Hold deg til nr 2 du. Bedre å bli brent enn å kjede seg ihjel (slik du er nå). Lykke til i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du er overfladisk (eller ond etc.)!

Jeg har hatt det på samme måte selv, blitt sammen med jenter som jeg har fungert greit sammen med, men det har vært noe som har manglet. Fant ganske tidlig ut at jeg må være tiltrukket av jenta fysisk så vel som psykisk. Da snakker vi ikke om at hun må være modellpen, men i hodet mitt må hun være søt, slik at jeg får lyst til å se på henne.

Er ikke noe galt i å ønske seg hele pakka! Men det er klart litt synd hvis du forlater en kar som er helt genial å være sammen med fordi du ikke klarer å sette fingeren på hva som mangler. Gi det litt mer tid og se om det utvikler seg fysisk tiltrekning også... personer som tilbringer tid sammen finner ofte mer og mer sjarmerende trekk ved hverandre (også fysisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<vet ikke helt hva som gjør at du bryr deg så mye om det ytre, men tror du må tenke over hva som er viktigst når det kommer til stykket. Hvis du synes gutt 1 har de egenskapene du er på jakt etter minus utseende, så børt du gå for han. Da vil han etterhvert som tiden går bli en pen gutt i dine øyne. Men hvis du ikke blir sammen med han fordi du virkelig vil det og synes han er drømmegutten din, så bør du la han gå. Da fortjener han bedre. Men tenk før du lar han gå, plutselig angrer du også er det noen andre som har kapret han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns på ingen måte du er overfladisk! Uten fysisk tiltrekning er et kjæresteforhold en umulighet for meg. Jeg pleier å stole på magefølelsen jeg da. Den forteller meg om det føles rett.. Og er enig med sw20 - gi det litt mer tid, og kjenn etter hva som er riktig for deg! Syns det ville vært feil å bli sammen med #1 uten å "ha lyst på ham". Jeg ville ikke hatt en kjæreste som mente at jeg var verdens snilleste og greieste, men som ikke syntes jeg var fin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å treff type nr 1! Kanskje en ny type gutt hadde gjort deg åpen for nye ting? Ikke la det gå for langt om du fortsatt er usikker, men gi han en sjans. Det er vel en grunn til at det ikke ble noe mer med gutt nr2 sist? Å være billedskjønn gjør ikke en type sexy! Men en som har et herlig sexy blikk og oppriktig er oppslukt av deg, jo, det er herlig! Men som sagt; følg følelsene dine!

Som carrie sa i sex and the city: "men who are to good looking are never goog in bed, cause they never had to be"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen tusen takk for masse svar:) masse som fikk meg til å tenke!

jeg er forsatt mye med han, og vi har det helt supert sammen. han vet jeg er usikker i forhold til hverandre, og har derfor sagt jeg ikke ønsker å gå for langt med han før jeg vet noe selv. og jeg vil heller ikke at folk rundt oss skal vite så masse. for det er verste er når alle spekulerer rundt det, når vi ikke engang vet hva som skjer. vi jobber faktisk i samme avdeling da... han er helt utrolig flott, og han gir meg en kjempe flott følelse. han har den trent kroppen (ja, d liker jeg), og han er blitt så mye skjønnere som dere sa.. må ta tiden til hjelp ja:) jeg vet faktisk ikke hvorfro jeg er så opptatt av det ytre.. må kanksje gå litt inn i meg selv. jeg har selv alltid ønsket å være den perfekte, så streber alltid med slike ting..

men uansett, setter kjempe pris på de svarene jeg har fått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så har hva du prater om her ingen ting med kjærlighet og ekte følelser å gjøre. Du trenger ikke skamme deg for følelser du ikke har. Vent til du blir forelska på ordentlig så skal du se at en tråd hvor du lurer på hvem du skal velge fremfor den andre aldri kommer til å bli skrevet. I mellomtiden kan du være så overfladisk og knulle så mange du bare vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...