Gå til innhold

Smake på seg selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboeren min pleier av og til å stikke fingrene sine inn i meg, for så å la meg sutte på dem. Han tenner på det, så derfor gjør jeg det, men er dette vanlig praksis?? Fins det gutter som smaker på seg også??

Vet ikke helt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke. Kysser du ham ikke når han har vært nede på deg?

Skrevet

Å smake litt- også på seg selv, er helt ok! :)

Skrevet

det skjer jo som regel om en suge litt innimellom sjølve sexen og..

ekje sånn at eg syns det e hærlig akkurat, men gjer meg ingenting.

Skrevet

Unge folk gjør sånt, men ikke modne og oppegående.

Skrevet
Unge folk gjør sånt, men ikke modne og oppegående.

Ehhh... Neivel? Og da luer jeg på om du kan definere moden og oppegående for meg, takk?

Skrevet
Ehhh... Neivel? Og da luer jeg på om du kan definere moden og oppegående for meg, takk?

Modne og oppegående folk er folk som ikke gjør sånt lenger.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hurra meg rundt! Jeg er fortsatt fjortis!!! :)

Skrevet (endret)

Hva bakgrunnen for at han gjør det ? Jeg tror han liker at han "tvinger deg" til å smake på dine egen safter. Være litt maktsyk og nedverdigende..

Hvis hun tok i mot mine egne kroppsvæsker og prøvde å servere meg slimet, ville jeg sakt; skjerp deg kvinne! :D

Endret av PoolBoy
Gjest glamourgirl
Skrevet

Kjære folk da Poolis!

Sex skal smake, kjennes og føles. Har jeg sugd en mann som ikke vil kysse meg etterpå, eller har han slikket meg og jeg ikke vil kysse ham, så blir det for teit! I min verden! Folk må gjøre hva de vil og hva de tenner på så lenge det ikke skader andre eller hverandre.

Skrevet

Har ingen interesse av å smake på meg selv "bare for å gjøre det", men om det nå var litt som fulgte med et kyss er det greit nok. Men det er altså ikke et mål/ønske i seg selv.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Kjære folk da Poolis!

Sex skal smake, kjennes og føles. Har jeg sugd en mann som ikke vil kysse meg etterpå, eller har han slikket meg og jeg ikke vil kysse ham, så blir det for teit! I min verden! Folk må gjøre hva de vil og hva de tenner på så lenge det ikke skader andre eller hverandre.

Jamen hvorfor blir det teit da? Om alt er så greit, så må jo det også være greit og ikke smake. Man tenner ikke på det vet du :Hehe:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ja! Det var ikke sånn jeg mente det, vi tenner på ulike ting. Jeg følte bare at Pool i sitt innlegg rakket ned på de som likte det, og mente at en likte det kun fordi man tente på å bli nedverdiget.

DET jeg reagerte på, ikke om folk tenner på ting eller ikke!

Og til min "teit" jeg mener ikke jeg kan forlange ting av partner som jeg selv syns er ekkelt...

Skrevet

Apropos. Når skal gutta begynne å smake på seg selv? Har aldri møtt en fyr som vil sleike opp sæden sin. Velbekomme.

Skrevet

Usj.. Min kjære vil jeg skal suge han etter/midt under akten. Jeg syns det er ekkelt med en glinsende pikk full av mine greier... Men han vil absolutt ikke kysse, etter at jeg har fått en ladning i munnen. Dobbeltmoralsk eller..?

Skrevet
Usj.. Min kjære vil jeg skal suge han etter/midt under akten. Jeg syns det er ekkelt med en glinsende pikk full av mine greier... Men han vil absolutt ikke kysse, etter at jeg har fått en ladning i munnen. Dobbeltmoralsk eller..?

Ja nettopp! Det er akkurat det det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...