Gjest niomi Skrevet 19. oktober 2006 #21 Skrevet 19. oktober 2006 Tjaaa... Hvis vi ikke er flinke til å "ta oss i nakken", blir det bare i helga (trøtt og sliten i ukedagene, vil egentlig bare sove. Men dersom man først prøver, er det utrolig hvor våken man blir! ). Men nå er vi inne i en god periode og passer på å mase på hverandre ang. sex, og har oss minst en gang om dagen, mer i helgene. Vi har vært sammen i snart 3.5 år, bodd sammen siden februar.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #22 Skrevet 19. oktober 2006 Som religiøst singel og med totalt fraværende sosiale antenner når det gjelder det motsatte kjønn, når det gjelder noe mere enn vennskap, så kan jeg lett være med på å dra ned statistikken.. Men jeg lar meg villig vekk bruke/lure, y-kromosomet mitt er ganske enkelt sammensatt, det er det som har skjedd før i alle fall. Blir mere eller mindre dratt i seng og er like overraska hver gang, hva skjedde her liksom.. jaja, klager ikke! ← Giiiiiiiiiiiiiiiiisssssssppppppppppp !
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #23 Skrevet 19. oktober 2006 Hvor ofte har folk sex?? Vi er et samboerpar på 26 og 24 år, har sex omtrent hver dag, og har vært ilag i 3 år. Er dette over, eller under gjennomsnittet?? Bare lurer?? ← Litt under gjennomsnittet vil jeg si
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #24 Skrevet 19. oktober 2006 Vi har vært sammen 3 år, samboere i 2. Har sex så og si hver dag, ofte 2 ganger pr dag ← Ja, et par ganger om dagen gjennom åra er jo greit å få til, men hvordan fikser dere dette med lunsj-pausen? Jeg skulle gjenre ha utnyttet det tomrommet der bedre.
Gjest Lurer?? Skrevet 5. november 2006 #25 Skrevet 5. november 2006 Vi har sex ca 7 ganger i uken, dvs at jeg har utløsning 7 ganger i uken. Ekspertene sier at man leverer ca 5 ml sæd pr utløsning. I et enkelt regnestykke vil dette si at jeg har levert ca 5,4 liter "ubrukt" sæd de siste tre åra. Har dette noe å si for sædkvaliteten?? Hvis vi en dag finner ut at vi skal lage unger, vil jeg da ha nok svømmere igjen?? Bare en tanke........
Gjest Anita Heggem Skrevet 5. november 2006 #26 Skrevet 5. november 2006 Jeg og mannen min har vært sammen i 12 år. Sex til en hver tid den første tiden, men har nå roet seg. Har nå sex ca annen hver dag. Pluss en gang alene hver dag i dusjen..he-he.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå