Gå til innhold

Hvor ofte......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ofte har folk sex?? Vi er et samboerpar på 26 og 24 år, har sex omtrent hver dag, og har vært ilag i 3 år. Er dette over, eller under gjennomsnittet??

Bare lurer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg vil si at vi har sex i gjennomsnitt 6 ganger i uken. Men i går var det 3 ganger på 1 døgn, hi,hi :)

Endret av Susannah
Skrevet

Jeg har vel sex noen få ganger i året :forvirret:

Livet som evig singel, kresen og sær er ikke enkelt! Snodig det der, om en kar faktisk tok sjansen og ble sammen med meg ville han jo få seg massevis med sex! ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi har vært sammen 3 år, samboere i 2. Har sex så og si hver dag, ofte 2 ganger pr dag

Skrevet

KG-ere har ihvertfall oftere sex enn alle andre i hele verden, så jeg tror ikke du får et representativt svar ved å spørre her inne.

Skrevet

Haha! Jeg kan iallefall bidra med å trekke ned statistikken! :tristbla:

Vi har vært sammen i litt over 1,5 år og HADDE sex 3-5 gang i uka tidligere, men i løpet av den siste måneden har vi ikke hatt sex en eneste gang, og i løpet av de 2 siste månedene er det vel ikke mer enn kanskje 5 gang...

- Og det er ikke jeg som ikke vil!

Han har bare ikke lyst og sliter med potensen (noe han har gjort siden før jeg kjente han, han sier han har hatt det siden han passerte en viss alder...) I begynnelsen gjorde det ikke noe at han ikke fikk det til eller at han "døde" midt i akten, men nå har det gått en måned uten noenting. Jeg kjemper for ikke å mase - da det bare gjør ting værre for han - føler seg ubrukelig og som en dårlig mann.

Så - kjære deg. Jeg skulle gjerne hatt det som deg, jeg savner å ha sex ofte - det er nok helt normalt, selv om det kan komme perioder der det ikke er så hyppig aktivitet.

Men etter å ha lest om mange i min situasjon begynner jeg å lure på om det kanskje er flere menn enn vi kvinner forstår som sliter med potensen?

Samt at vi er flere og flere kvinner som er åpen om sex, nyter sex og har vel så stor appetitt på det som kåte mannfolk (som er de man helst ser på som "nymfoer..."). :)

Stå på!

Skrevet
KG-ere har ihvertfall oftere sex enn alle andre i hele verden, så jeg tror ikke du får et representativt svar ved å spørre her inne.

Hmm... betyr det at ved å bli medlem her så har jeg sikret meg at jeg kommer til å få meg et sexliv snart? :hakeslepp:

Skrevet
Hvor ofte har folk sex?? Vi er et samboerpar på 26 og 24 år, har sex omtrent hver dag, og har vært ilag i 3 år. Er dette over, eller under gjennomsnittet??

Bare lurer??

Lucky bastard!!! :ler:

Skrevet
Hmm... betyr det at ved å bli medlem her så har jeg sikret meg at jeg kommer til å få meg et sexliv snart?    :hakeslepp:

Ikkje få FOR store forhåpninga.. eg har snart 1000 innlegg, og vore medlem rimelig lenge.. og KOR E SEXEN???? :sur:

Skrevet
Ikkje få FOR store forhåpninga.. eg har snart 1000 innlegg, og vore medlem rimelig lenge.. og KOR E SEXEN???? :sur:

Huff... Jeg antar tanken var 'too good to be true'... :tristbla:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Er som Liskat jeg, singel og uten sexliv. Men hvis en mann dukker opp vil han ikke få fred :ler:

Skrevet

Alt fra 0 til 7 ganger i uken. Gjennomsnitlig 1-2 ganger i uken kanskje. Dog enda sjeldnere penetrerings sex (les andre innlegg)...Og alt fra 0 til ca. 20 ganger per mnd.

Skrevet

Er det flere som har det som meg??

Jeg er avhengig av sex.

Jeg og typen min knuller nesten hele tida, og har vært ilag i over 3 år. Sexen går nesten utover sosiallivet vårt, vi er nesten ikke i kontakt med omverdenen pga dette.

Bare må ha det!!

Skrevet

Vi har vært sammen i snart fem år, samboere i to. I periode har vi sex flere ganger om dagen, i andre perioder er det mindre. I virkelig hektisk perioder hvor vi begge springer hælene av oss for å rekke alt med jobb, skole, unger, hus og heim kan sexen være fraværende til ting roer seg igjen.

Gjest Cowgirl
Skrevet

Det lurer jeg på og.. :sur:

Skrevet

Vi er 26 og 28. Vært sammen i 6 år, samboere i 2. Vi gjør det 5-6 ganger i uken. Noen ganger oftere. Syns det er bare deilig. Det går aldri mer enn 2 dager mellom hver gang.

Skrevet

vært sammen i 6 måneder, bor sammen, og har sex ca en gang i uken. Lurer på hvordan dere har tid til å pule så mye??

jeg er 22 han er 26.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet (endret)
Lurer på hvordan dere har tid til å pule så mye??

Hadde sex om kvelden etter vi hadde lagt oss og om morgenen hvis vi våkna tidlig. Når man bor sammen, ligger man jo i samme seng uansett, så det er jo ikke noe tiltak å ha sex, ihvertfall hvis man ikke har barn. Hvis man vil ta seg lenger tid er det vel bare å legge seg litt tidligere. Problemet er vel om en av partene er veldig sliten.

Endret av Norwegian Blue
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 måneder og har sex hver gang vi overnatter sammen. Han har barna hos seg en dag eller et par ganger i uken og jeg synes ikke at vi har vært sammen lenge nok til at jeg "flytter inn" hos ham, selv om jeg da beholder min leilighet.

Finner tid ved å gjøre det når vi har lagt oss, om morgenen (favoritt) eller i dusjen... Vil vi det nok er tre ganger ikke noe problem.

Kom fra et sexløst forhold, så dette passer meg utmerket. :ler:

Skrevet

Som religiøst singel og med totalt fraværende sosiale antenner når det gjelder det motsatte kjønn, når det gjelder noe mere enn vennskap, så kan jeg lett være med på å dra ned statistikken..

Men jeg lar meg villig vekk bruke/lure, y-kromosomet mitt er ganske enkelt sammensatt, det er det som har skjedd før i alle fall.

Blir mere eller mindre dratt i seng og er like overraska hver gang, hva skjedde her liksom..

jaja, klager ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...