EmmaK Skrevet 23. mars 2002 #1 Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg Har så fryktelig lyst til å ha en flott dikt på programmet som skal gis ut i kirken, men problemet er at jeg finner liksom ingen dikt som passer akkurat i den sammenhengen. Er det noen av dere som har noen tips/ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 23. mars 2002 #2 Del Skrevet 23. mars 2002 Vi kan ikkje eige kvarandre av Arne Ruset. det er kjempe sött Tjingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. mars 2002 #3 Del Skrevet 23. mars 2002 Nydelig vers. Jeg samler på slike små sitater........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #4 Del Skrevet 24. mars 2002 kan dere ikkw skrive et her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 24. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mars 2002 Takk Chrisse! Kjempe flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 24. mars 2002 #6 Del Skrevet 24. mars 2002 Send meg en mail da vel, jeg har mange fine dikt på lager Behøver jo ikke være kristent dikt forde de skal stå på kirkeprogrammet! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå