mee mee Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 jeg skal på halloween party! det eneste jeg har fra før er slike djevel horn.. hvordan kler en hunn djevel seg ellers?
Gjest beekeeper Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, si det. Jeg vil si at det er veldig viktig med en hale, og en sånn.. stang med tre spisser på. En slags høygaffel, vet du! som djevelen har! Men ellers kan du sikkert kle deg akkurat som du vil. Er du skikkelig modig ville du jo sett knall ut i en rød lateksdress for eksempel!
mee mee Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) skrivefeil Endret 14. oktober 2006 av mee mee
mee mee Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Ja, si det. Jeg vil si at det er veldig viktig med en hale, og en sånn.. stang med tre spisser på. En slags høygaffel, vet du! som djevelen har! Men ellers kan du sikkert kle deg akkurat som du vil. Er du skikkelig modig ville du jo sett knall ut i en rød lateksdress for eksempel! ← meg i lateks
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Hvis du ikke er villig til å legge så veldig mye penger i antrekket går det jo an å ha på seg svart tights og en svart genser, det er jo sånne ting man kanskje har fra før.. .. Men da må tilbehøret være rødt.. Tidligere år har de hatt sånne røde høygafler på Nille tror jeg? Og hale er et must.. Bruk gjerne et rødt bredt belte i livet for å sprite opp litt.. Ellers går det jo an å bruke røde klær også, som ikke er latex
Catzy Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Halloween-ting er kommet til Nille. (Har Nille i bygget ved siden av oss, så jeg har sett det i butikken.) Du kan jo se etter enten røde strømper, topp eller skjørt for å få til mer rødt. Og røde lepper og generelt litt voldsom sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå