Gå til innhold

Sinnakatt

Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Skrevet

De nye støvlettene mine har grått pjusk på innsiden, og katta flipper når hun ser dem! Hun hopper sidelengs og dytter dem. Tror hun det er en annen katt/annet dyr? Dette er jo helt galskap! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

:ler:

Katten min klikket fullstendig når det lå et pledd under vasken.. Hun ville ikke gå inn dit på flere dager, sto bare uttafor og knurret. Det gikk over etter et par dager, da hun skjønte at det ikke var noe farlig der, men det var veeldig merkelig!

Skrevet
De nye støvlettene mine har grått pjusk på innsiden, og katta flipper når hun ser dem! Hun hopper sidelengs og dytter dem. Tror hun det er en annen katt/annet dyr? Dette er jo helt galskap! :overrasket:

:ler: Du har ikke tilfeldigvis en liten filmsnutt å legge ut? ;)

Har katt selv og gudene vet hva som rører seg i toppen deres noen ganger. Kanskje hun leker at det bor et annet dyr nedi? Har du vist henne inni, slik at hun ser at det ikke er noe? La henne få lukte og se litt.

Skrevet
:ler:

Katten min klikket fullstendig når det lå et pledd under vasken.. Hun ville ikke gå inn dit på flere dager, sto bare uttafor og knurret. Det gikk over etter et par dager, da hun skjønte at det ikke var noe farlig der, men det var veeldig merkelig!

Baha, sinte katter som misforstår er så morsomme :ler:

Skrevet
:ler: Du har ikke tilfeldigvis en liten filmsnutt å legge ut? ;)

Har katt selv og gudene vet hva som rører seg i toppen deres noen ganger. Kanskje hun leker at det bor et annet dyr nedi? Har du vist henne inni, slik at hun ser at det ikke er noe? La henne få lukte og se litt.

Støvlettene ligger åpne så alt hun ser er pjusket, og hun er like sinna hver gang :ler: Kanskje jeg bør sette de opp og lukke dem så ser hun ikke :)

Har ikke film, men jeg skulle ønske jeg hadde noe å filme med! Da hadde det vært lagt ut med en gang.

Gjest beekeeper
Skrevet
Baha, sinte katter som misforstår er så morsomme :ler:

Ja! haha... :ler:

Hva er det de tror ligger der, liksom?

En hund? hahaha

Skrevet

:legrine:

Nå kupper jeg min egen tråd med avsporing, men jeg vet om en annen morrokatt, jeg er visst tante til han eller noe slikt. Han mjauer alltid når han vil ut, og vi hørte "Mjauuu" fra ganga! Så gikk jeg for å slippe han ut, men han lå på senga og sutta på et teppe mens han søyt :ler: "Å buhu, teppet!" makan for noen dyr! Og min katt hadde sovna i 90 graders vinkel sidelengs oppetter sofaryggen i går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...