Gå til innhold

D&G mobilen fra motorola

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg bladd litt i avisen..og det er et tilbud på V3 D&G tlfnen..til 2995..uten abonnement. : Videoopptak, VGA kamera, mp3, 262 0000 farger..bluetooth..standby opp til 260 t eller 5 t taletid..95 g.

Er dette en bra tlf?

Og da det står at tlf selges uten abonnement..betyr det at jeg kan bruke mitt netcom-simkort(har ikke noe bindingstid på det) i denne tlf?

Hvordan fungerer dette??

Har så lyyst på ny mobil..og en d&g frister jo litt! :legrine:

Det står mp3..men hvor mange sanger kan man ha??

*Kan lite om mobiler*

Det står at det er en LIMITED edition..betyr det at den ikke kommer til å falle ned i pris, da den trolig ikke vil være på markedet lenge?

Endret av FashionySara
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Internminne : opp til 12 MB

Utskiftbare minne : opp til 512 MB

Du kan lese mer om telefonen her :)

Jeg valgte å ikke kjøpe meg den telefonen fordi den er dyr iforhold til det du egentlig får.. Maks 512 er ikke all verdens med tanke på at du sikkert skal ha mobilen i noen år... ;) Men det er vel kanskje rundt 80-100 sanger, men da må du se bort fra bilder, nummer og annen informasjon som blir lagret på telefonen..

Du kan bruke hvilket som helst sim-kort i den ja.

Skrevet
Du kan lese mer om telefonen her :)

Jeg valgte å ikke kjøpe meg den telefonen fordi den er dyr iforhold til det du egentlig får.. Maks 512 er ikke all verdens med tanke på at du sikkert skal ha mobilen i noen år... ;) Men det er vel kanskje rundt 80-100 sanger, men da må du se bort fra bilder, nummer og annen informasjon som blir lagret på telefonen..

Du kan bruke hvilket som helst sim-kort i den ja.

takkk!!

har du en annen tlf å anbefale!?? :)

Skrevet
takkk!!

har du en annen tlf å anbefale!?? :)

har den internett forresten?så man feks kan logge seg på msn..hmm..

er helt kålrot når det gjelder mobiler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...