FashionySara Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Nå har jeg bladd litt i avisen..og det er et tilbud på V3 D&G tlfnen..til 2995..uten abonnement. : Videoopptak, VGA kamera, mp3, 262 0000 farger..bluetooth..standby opp til 260 t eller 5 t taletid..95 g. Er dette en bra tlf? Og da det står at tlf selges uten abonnement..betyr det at jeg kan bruke mitt netcom-simkort(har ikke noe bindingstid på det) i denne tlf? Hvordan fungerer dette?? Har så lyyst på ny mobil..og en d&g frister jo litt! Det står mp3..men hvor mange sanger kan man ha?? *Kan lite om mobiler* Det står at det er en LIMITED edition..betyr det at den ikke kommer til å falle ned i pris, da den trolig ikke vil være på markedet lenge? Endret 15. oktober 2006 av FashionySara
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Internminne : opp til 12 MB Utskiftbare minne : opp til 512 MB Du kan lese mer om telefonen her Jeg valgte å ikke kjøpe meg den telefonen fordi den er dyr iforhold til det du egentlig får.. Maks 512 er ikke all verdens med tanke på at du sikkert skal ha mobilen i noen år... Men det er vel kanskje rundt 80-100 sanger, men da må du se bort fra bilder, nummer og annen informasjon som blir lagret på telefonen.. Du kan bruke hvilket som helst sim-kort i den ja.
FashionySara Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2006 Du kan lese mer om telefonen her Jeg valgte å ikke kjøpe meg den telefonen fordi den er dyr iforhold til det du egentlig får.. Maks 512 er ikke all verdens med tanke på at du sikkert skal ha mobilen i noen år... Men det er vel kanskje rundt 80-100 sanger, men da må du se bort fra bilder, nummer og annen informasjon som blir lagret på telefonen.. Du kan bruke hvilket som helst sim-kort i den ja. ← takkk!! har du en annen tlf å anbefale!??
FashionySara Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 takkk!! har du en annen tlf å anbefale!?? ← har den internett forresten?så man feks kan logge seg på msn..hmm.. er helt kålrot når det gjelder mobiler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå