Gjest *ravna* Skrevet 23. januar 2003 #1 Skrevet 23. januar 2003 denne spørrekonkurransen kan virkelig anbefales! programleder ann robinson er en mester på fornærmelser og ironi, noe som gjør showet rasende festlig. *ravna*
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Jeg tror faktisk at jeg så programmet minst 10 ganger før jeg skjønte dette! Trodde at dama manglet både humor og ansiktsutrykk... men nå synes jeg at hun er utrolig.. Enig med deg!
chimp Skrevet 23. januar 2003 #3 Skrevet 23. januar 2003 Lar aldri en anledning gå fra meg til å se Weakest Link. Har hørt snakk om at d skulle komme norsk utgave, men d 'kokte visst bort i kålen'...Noen som vet????????? Forresten, skal noe til til for å matche hu Anne Robinson-dama....
Salamandra Skrevet 23. januar 2003 #4 Skrevet 23. januar 2003 Det var snakk om at det skulle begynne i Norge også, med Anne Grosvold som programleder, men vet ikke om det ble noe av eller ei. Anne Robinson er jo programleder for det amerikanske "weakest link" også.. Gesjeftig dame. Jeg så et intervju med henne på "Parkinson" (talkshow på BBC prime), hun er jo egentlig kjempesøt :D Er det forresten noen som har sett parodien på "weakest link" på MadTv? Nicole Sullivan spiller Anne og programmet heter "Missing Link" Dritmorsomt.! Frk. Busybody
Gjest chimp ikke innlogga Skrevet 23. januar 2003 #5 Skrevet 23. januar 2003 Har sett intervju m henne flere ganger, hvor hun bare var 'seg selv' ja...Skulle ikke tro d var samme mennesket.....
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #6 Skrevet 23. januar 2003 har enda ikke sett henne utenfor programlederjobben, men skal følge litt med heretter. kanskje det vanker noen repriser? ler bare jeg ser henne, hun ser bare så herlig "nebbete" ut.. anne grosvold? tja, er ikke hun litt for lun? her er forresten weakest link sine web-sider: http://www.bbc.co.uk/weakestlink/ *ravna*
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #7 Skrevet 23. januar 2003 NRK har kjøpt rettighetene til The Weakest Link. Jeg burde absolutt bli programleder- tror jeg hadde gjort en god jobb :evil: Milla
chimp Skrevet 23. januar 2003 #8 Skrevet 23. januar 2003 Der er jeg helt enig m deg, Milla! Den jobben må jo være som skreddersydd for deg.....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #9 Skrevet 23. januar 2003 Der er jeg helt enig m deg, Milla! Den jobben må jo være som skreddersydd for deg..... Og fortsatt er det noen som sier at jeg ikke har selvinnsikt. Milla
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #10 Skrevet 23. januar 2003 "Og no på NRK 1 (ein)... Det veikaste leddet."
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. januar 2003 #11 Skrevet 23. januar 2003 "Og no på NRK 1 (ein)... Det veikaste leddet." F### ta nynorsk Milla
Gjest Lea Skrevet 23. januar 2003 #12 Skrevet 23. januar 2003 Ja, det var du sjølv som ville ha programleiar-stillinga. Kven veit, kanskje du må læra deg sidemål! Det skal vera ei viss prosent sidemål/dialekt i NRK1.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #13 Skrevet 23. januar 2003 å, nei.. jeg behersker ikke nynorsk, så jeg kan gå glipp av saftige fornærmelser hvis dette blir virkelighet. kunne forsåvidt tenkt meg å søke som deltager... *ravna*
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #14 Skrevet 24. januar 2003 Pass på å stille nybarbert hvis Milla blir programleder
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #16 Skrevet 26. januar 2003 tviler på at nrk tillater programlederen sin å være morsom på bekostning av andres utseende, så det blir nok ikke noe problem. i motsatt tilfelle har jeg vurdert en liten løsbart for å få fart på sakerne.. håper de kommer opp med et navn snart, og at de klarer å holde samme stil som mary. *ravna*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå