BIRE Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Bryllups forsikring er det noen som har tegnet det? Jeg lure på om jeg skal skrive en slik en i tilfelle noe skulle hende, det er jo en del penger man må ut med når man leier et sted slik som Losby gods-man bestiller jo en del rom på hotellet der som kan være vanskelig å få dekket opp hvis det skulle hende noe uforusett.For ikke å snakke om maten og alt rundt bryllup som da eventuelt må avbestilles. Da regner jeg med at bryllups forsikringen dekker opp de tapte pengene der. ER det noen som har tegnet slik forsikring/Hatt brukt for den? Bire.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Ja vi hadde det og snakk om bortkasta penger. Den informansjonen som står på nettet er/var ikke det samme som det som stod med litenskrift på selve avtalen. Vi tegnet denne forsikringen fordi vi har syke onkler og tanter på hver side i tillegg er min manns mor gammel og skrøpelig. Det vi oppdaget da vi fikk forsikringspapirene var at forsikringen bare gjalt foreldrene våre dersom de hadde betelt minimum 40% av utgiftene til bryllupet og onkler og tanter var ikke dekket i det heletatt. Det vil si at dersom det hadde skjedd noe med min manns mor ville vi ikke fått igjen noe som helst på forsikringen siden hun ikke bidro økonomisk i det hele tatt. Mitt råd er enkelt: dropp hele bryllupsforsikringen!
Malama Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Har ikke falt meg inn at det var mulig engang... Hva skal det dekke, og hva er vilkårene? I tilfelle bryllupet avlyses? (og hva har det med hvem som har betalt det??)
BIRE Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2006 Kansje gi faan i hele forsikringa..he he JEG trodde den dekket opp hvis man ble syk eller noe annet skulle skje at forsikringen dekker det som vi da må ut med i depositum på Losby gods.DE holder jo av en del rom for oss pluss mat og div.det er jo snakk om 150,000 som bare losby skal ha for våres bryllup-det er da med mat -lei-rom-bryllupssvitten. Så tenkte at det ikke hadde vært så dumt med en forsikring. Men dekker ikke forsikringen opp slike ting er det jo bare bortkastet penger. Flere som har tenkt på forsikring..... BIRE.
Malama Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Undersøk nå hva forsikreinge dekker, og hvilke vilkår den stiller da vel. MEd så store summer, og depositum, så kan det jo muligesn være verd det, men.. jeg tror ikke det er aktuelt for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå