Gjest Meg! Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 Hører og leser at flere menn ikke har noe imot å slikke opp sin egen sæd fra dama etter at de har sprutet på henne. Hvordan får dere det til?? Før jeg har sprutet på henne er dette en tennende tanke, men etter jeg har sprutet på henne kan jeg ikke fordra min egen sæd. Trenger hjelp til å komme over sædfobien min! Meg!!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor har nu du det fra! Kan ikke fordra seden om den er inne eller ute av meg,har heller ikke hørt andre som liker/slikker den Det må være noen som tuller med deg!
Trampe Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Trenger hjelp? Tror ikke du kan kalle det sædfobi selv om du ikke vil slikke det av henne etterpå. Jeg slikker det heller ikke i meg etterpå, og jeg er jente... Nei, det er det vi har dopapir til!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Dette må jeg være i ekstremt grisehumør for å greie. At jeg har tatt det i munnen, men ikke fått med alt så sleiker jeg i meg resten hoho! Avogtil er det kvalmende, andre ganger er det dritnam. Du må bare spise noe som gjør at natursevjen din smaker bedre! :D
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Du må bare spise noe som gjør at natursevjen din smaker bedre! :D ← Spise hva da?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Aner ikke hva, selv produserer jeg ikke sperm, så jeg setter meg ikke inn i det. Men han derimot, får ikke spise honeycorn hvis han vil ha en blåsejåbb!
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Hører og leser at flere menn ikke har noe imot å slikke opp sin egen sæd fra dama etter at de har sprutet på henne. Hvordan får dere det til?? Før jeg har sprutet på henne er dette en tennende tanke, men etter jeg har sprutet på henne kan jeg ikke fordra min egen sæd. Trenger hjelp til å komme over sædfobien min! Meg!! ← Ta den første spruten i hånden og sleng den rett inn i munnen. Da er du så tent at du ikke tenker over hva du gjør.
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Ta den første spruten i hånden og sleng den rett inn i munnen. Da er du så tent at du ikke tenker over hva du gjør. ← Men seriøst, har du et bra sex-liv uten å spise din egen sperm, så trenge du vel ikkje strebe etter å like det?
aluminium Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Ta den første spruten i hånden og sleng den rett inn i munnen. Da er du så tent at du ikke tenker over hva du gjør. ← Jeg har samme saken selv, og tanken om å ta det i hånden og slenge det inn har vært der mang en gang, men rett før jeg kommer så faller alt som heter lyst på å gjøre det i dass og jeg klarer det rett og slett ikke. Må ligge en sperre en plass...
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #10 Skrevet 16. oktober 2006 Men seriøst, har du et bra sex-liv uten å spise din egen sperm, så trenge du vel ikkje strebe etter å like det? ← Man må jo vite hva man utsetter andre for
Gjest Kaya83 Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Det er jo mye mer opphissende å kline sæden utover kroppen og gå dagen med tanken på hva man har gjort tidligere.. Gjør jeg det, så er jeg tent hele resten av dagen.. Klærne er det jo bare å vaske etter bruk, det er jo ikke noe problem.. Men å slikke opp sæden etter en orgasme er vel ikke det helt store.. Kjenner jeg blir kvalm med tanken faktisk.. Tar det gjerne i munnen, men ikke slikke det opp..
Pingli Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Det å slikke opp sæden blir litt for drøyt for meg tror jeg.. men kan ikke nekte for at det kan skje engang i framtiden hvis jeg er skikkelig tent og i grisehumør... Men akkurat nå virker det litt ekkelt.. Er ikke av typen som svelger heller.. Kan godt få det i munnen for hans del. Deilig å se at han tenner på det. Men gjør det ikke fordi jeg synes det smaker noe godt.. Syns det er greit å ha tørkerull tilgjengelig.. fint å bare tørke opp sølet etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå