nallemaja Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Så på god morgen norge for en tid til bake, og der var han max-faktor typen og snakka om sminke. Han anbefalte hemoroidekrem under øynene for dager da man er ekstra posete under øynene, før fest etc. Har hørt dette før også. Så jeg kjøpte en krem,men syns ikke det hjelper. Er det noen som har erfaring? Er det visse merker/typer som er bedre enn andre?
Wonders Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 ikke så rart, det skal ganske mye til for at det skal få skikkelig synlig resultat. Ikke glem at denne form for krem gjør mere langvarig skade.
nallemaja Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2006 Hvordan kan det skade da? Lurte litt på dette sjønner du. Stod ikke noe om det på pakningen, heller ikke for den bruken det er beregnet for. Stod bare at man ikke må få produktet inn i øynene
Wonders Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 her vettu: http://www.radio1.no/oslo/oslo/show/frokostshowet/10173
nallemaja Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har sprengt høytalerne på lap-topen min, så jeg hører ikke opptaket....Bakepulver på leppa...den var ny for meg!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Men den stinker så intimt jo! Ja, jeg vet dette da jeg har vært så heldig å hatt det før. Den lukta glemmer en aldri. Akkurat som et rumpehull med en kvalmende søt fornøyelsespark, noe slikt Vil ikke lukte sånn i fjeset!
Gjest Tweek Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Den bruktes til poser under øyenen, og mange tror de har poser under øynene uten og egentlig ha det. Men det er IKKE bra og bruke. Hemoridesalve innholder kortison, som ikke er bra over lengere tid. Med hydrokortison så ødelegger det pigmentene i huden, hvis du bruker det mer en 2 uker. og da får du ikke farge der, før huden skiftes ut noe som tar ca.7 år. Men det var ingen som fikk med seg når han sminkefyren sa han brukte den, så ingen hørte på advarselen.
Aquila Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Støtter Tweek! Så samme programmet, og det ble sagt at dette var IKKE NOE MAN SKULLE BRUKE HVER DAG. De advarte sterkt mot dette da det kan være farlig/skadelig! Det ble sagt at dette ble primært brukt av modeller etc som hadde litt poser under øynene dagen før eller få dager før en viktig posering. Begynner man å bruke det for ofte skader du den tynne huden du har under øynene - og da ser du ikke akkurat noe bedre ut - for å si det sånn!
mito Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg håper ingen faktisk følger rådet fra denne klovnen.
brumma* Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 Hvordan kan det skade da? Lurte litt på dette sjønner du. Stod ikke noe om det på pakningen. ← Enig med de andre her. Dette er ikke noe man bør bruke i ansiktet! Grunnen til at det ikke står noe om farer ved å bruke produktet i ansiktet, er rett og slett at det ikke er beregnet for å brukes der... Sakset fra siden det ble linket til: Sikkerhetsdokumentasjonen for et produkt gjelder på det området legemidlene er godkjent for. Hvis de brukes på annen måte, finnes det ikke dokumentasjon for sikkerhet og risiko for skader og bivirkninger. Å bruke legemidler utenfor godkjent bruksområde betyr å lukke øynene for dette. Det vil jeg betegne som grovt uforsvarlig, sier medisinsk sjef Siw Eriksson.
Karamba Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ville ALDRI brukt hemoridekrem under øynene!! Stemmer det at han sa at en ikke burde bruke dette hver dag...
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kom til å gjøre det motsatte i halvsøvne.... Jeg tok feil av tuben med øyekrem og hemoridekrem, så da ble øyekrem brukt som hemoridekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå