Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Card Verification Number er hvaforno? Og card number er bare kontonummeret mitt da?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 nå må du svare ordentlig, jeg prøver å bestille noe her. Ja, så klart har jeg visa, ellers ville jeg ikke spurt.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 nå må du svare ordentlig, jeg prøver å bestille noe her. Ja, så klart har jeg visa, ellers ville jeg ikke spurt. ← Æsj!! Jeg har hørt at du klikker på gjester, så nå skulle jeg se om det stemte, men det gjorde det jo ikke Kan du gjøre et nytt forsøk? Har DU visa?
Helen Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Card Verification Number er hvaforno? Og card number er bare kontonummeret mitt da? ← Det er det lange nummeret som står på fremsiden av Visa kortet.
Meaty Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Det er det lange nummeret som står på fremsiden av Visa kortet. ← Card verification number er de siste tre sifrene i det nummeret som står i signaturfeltet: http://www.ems-ce.com/verify.htm Edit: misforstod litt Endret 13. oktober 2006 av Meaty
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Æsj!! Jeg har hørt at du klikker på gjester, så nå skulle jeg se om det stemte, men det gjorde det jo ikke Kan du gjøre et nytt forsøk? Har DU visa? ← Jejeje.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Okai takk Og card number var kontonummeret? Jeg er treig
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Nei det er det ikke, det er de siste tre sifrene i det nummeret som står i signaturfeltet: http://www.ems-ce.com/verify.htm ← Fant det. Takk
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Det er det lange nummeret som står på fremsiden av Visa kortet. ← Nei det er det ikke, det er de siste tre sifrene i det nummeret som står i signaturfeltet: http://www.ems-ce.com/verify.htm ← Skriv telefonnummeret ditt du blekkspruten.
Meaty Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Okai takk Og card number var kontonummeret? Jeg er treig ← Card number er ikke det samme som kontonummer, det er det nummeret som er "tredimensjonalt" på kortet ditt, hvis du skjønner hva jeg mener... (vanskelig å forklare)
Gjest Alyx Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Æsj!! Jeg har hørt at du klikker på gjester, så nå skulle jeg se om det stemte, men det gjorde det jo ikke Kan du gjøre et nytt forsøk? Har DU visa? ← Jeg hadde kanskje klikka litt jeg også hvis jeg i overskriften opplyste at jeg bestilte med visa og du spurte om jeg hadde Visa. Gjest eller ei.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 Card number, det ligger vel i ordet. Kortnummer, altså det 16 sifrede nummeret på forsiden av kortet.
FashionySara Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 konto betyr ACCOUNT på engelsk.. cardnumber er kortnr. bombe!
FashionySara Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Card number er ikke det samme som kontonummer, det er det nummeret som er "tredimensjonalt" på kortet ditt, hvis du skjønner hva jeg mener... (vanskelig å forklare) ← er du usikker selv? Cardnumber er de 16 sifffreeene påååå forsideeeen! Har dere aldri bestilt pizza hjem og betalt med kort? Endret 14. oktober 2006 av FashionySara
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #16 Skrevet 14. oktober 2006 Neeei jeg spiser ute, og betaler med kontant, kultivert som jeg er!
Meaty Skrevet 14. oktober 2006 #17 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) er du usikker selv? Cardnumber er de 16 sifffreeene påååå forsideeeen! Har dere aldri bestilt pizza hjem og betalt med kort? ← Jeg vet godt hva kortnummer er, jeg prøvde bare å hjelpe trådstarter. Hva var det i mitt innlegg du ikke skjønte? På mitt Visakort så er i hvert fall tallene prentet inn sånn at du kan "ta og føle" på dem. Jeg tror trådstarter skjønte hva jeg mente. Jeg synes ikke du behøver å være rappkjefta fordi noen er usikre og kanskje ikke bestiller pizza hjem. Endret 14. oktober 2006 av Meaty
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #18 Skrevet 14. oktober 2006 Følks. PCen flippa i går da jeg trykket Submit. Vet ikke om kontoen er belastet, vet heller ikke om jeg tør prøve igjen for da får jeg plutselig ørten dingeldangler til håret mitt til 10 dollar per stykk hoho! Jeg må bekrefte noe, eller er submit bekreftelsen? Bør kanskje få meg nettbank, eller komme meg ut i en minibank. Brrr.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #19 Skrevet 14. oktober 2006 Pizza har vi da forresten bestilt mang en fyllesjuk søndag, men da er det den galante herremann som spanderer og tar seg av betalingen. Er vel ikke min feil at han er hyggelig, og jeg ikke tør vise trynet mitt dagen derpå (nå sklir vel denne litt ut)
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #20 Skrevet 14. oktober 2006 De fleste plasser får man ordrebekreftelse på mail når man bestiller noe. Hvis du ikke har fått det har du sannsynligvis ikke bestilt. Men jeg kan ikke si noe sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå