Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Kommer akkurat hjem fra kinopremieren til den norske filmen "Fritt vilt". Synns den var utrolig bra. Er det andre som har sett filmen, og hva synns dere om den? Endret 15. oktober 2006 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Bra regi, men meget forutsigbar historie. Kult at de var inspirert av Ondskapens hotell, men slike historier har jeg sett mange ganger før. Karakter 3+
Scully Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Synes den var veldig bra, og kjempeskummel! Var jo knapt tid til å trekke pusten under filmen jo. Til og med de "tøffe gutta" ved siden av meg satt med skjerfet oppi ansiktet og bannet over hvor skummel den var. Men litt usikker på slutten - var det sønnen eller faren? og det helt til slutt, var det moren eller bare flashback? *forvirret - men på en bra måte*
Arwen Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har lagt til spolier i tittelen. Arwen (mod)
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg forstod det sånn at det var sønnen, og at det var flashback.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Han som bodde på hotellet var faren tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Det var jo tross alt gått 30 år, så det var nok sønnen (hvis ikke så så jo faren akkurat lik ut som for 30 år siden...). Jeg oppfattet det slik at det var flashbacks fra at faren og mora hadde prøvd å ta livet av ham.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Det var sønnen ja, han hadde det merket rundt ene øyet, og det hadde sønnen. Synst det var en veldig bra film!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg forsto det sånn at det var sønnen som nå bodde på hotellet. Flashbacket var fra da hans mor & far jagde han ut i snøen slik at han forsvant. Det var jo det i avisartiklene at sønn forsvant først så forsvant resten av familien. Så jeg tolket det sånn at sønnen overlevde og deretter drepte sin mor & far for det de gjorde mot han. Skummel film, litt for forutsigbar, skjønte tidlig hvordan det skulle gå, men filmen satte absolutt i gang hjertepumpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå