Gjest Gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt hettejakke/hoodie med ører på til voksne? Sist sett på hun ene i Lilyjets på "Senkveld".
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) slettet Endret 15. oktober 2006 av SnippSnappSnupi
Catzy Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Prøv GirlShop på Arkaden i Oslo. De har en del produkter fra Emily the Strange. Og Emily har en kitty hoddie: http://www.emilystrange.com/beware/buyordie.cfm?i=5017 Ellers kan du kanskje kjøpe på nettet http://www.sohos.co.uk/acatalog/death-kitty.html http://www.amazon.com/Emily-the-Strange-Ki...y/dp/B0000CGGIN Ellers kan du prøve å lage en selv. Her er en beskrivelse: http://www.etsy.com/view_item_sold_anon.ph...action_id=16080 OK, short version: Få tak i en fin hettejakke i et passelig normalt stoff. Lag ører i to farger. Sy på.
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Hehe.. det første jeg sa når jeg så hu i lilyjets var "det å jo jævlig lurt ut..."
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) slettet Endret 15. oktober 2006 av SnippSnappSnupi
Snil@ Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg så på senkveld jeg og... vet ikke helt om jeg hadde løpt til butikken for å kjøpe den nei......
Gjest Miss.Chanel Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) slettet Endret 15. oktober 2006 av SnippSnappSnupi
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Hva er poenget med sånne kommentarer, SnippSnappSnusi? Det er vel mer sånne kommentarer som mangler modenhet, ikke gensere med ører.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Haha, tenkte jeg og. Det var litt overkill muligens?
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Syns den var søt, jeg. Litt selvironi kan man vel ha selv om man er voksen? Er ikke det et tegn på at man er moden og trygg på seg selv. Tror jeg skal ønske meg en sånn. Går sammen med Crocsene.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 ...man er IKKE voksen om man går med hettegenser med ører på! Man er ikke voksen før man tør å være barnslig!
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 Syntes den var kjempesøt, jeg. (Men jeg går med jordbærlue om vinteren og, da. )
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 Den funker vel best til en litt røff stil. Ikke til pusekledde damer i 40årene.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) slettet Endret 15. oktober 2006 av SnippSnappSnupi
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2006 #16 Skrevet 14. oktober 2006 vel nå er ikke jentene i lilyjets voksne heller da... man sitter seriøst ikke på et foreldremøte med en hettegenser med ører på! mote eller ikke, det er en grense der som alt annet. sorry at noen av dere er så hårsåre her men det er fakta. ← Fakta? Objektivt fakta? Nei, det tror jeg ikke. Det er din subjektive mening og det er ingen hårsåre her. Bare forskjellige smaker. Mangfold og personlig uttrykk er noe fint noe. Uansett, hvorfor absolutt kommentere slik i en tråd der noen spør etter noe de liker? Der de ber om hjelp til noe? Selv om man personlig ikke liker noe er respekt for andres smak et modenhetstegn. Det at man er så sikker på hvem man selv er at man lar andre få ha sin smak i fred uten absolutt å måtte ytre meningen sin om den på en lite moden måte.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. oktober 2006 #17 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) slettet Endret 15. oktober 2006 av SnippSnappSnupi
Gjest Gjest1 Skrevet 15. oktober 2006 #18 Skrevet 15. oktober 2006 Catzy: Tusen takk for raskt og informativt svar! SnippSnappSnupi: Fakta er at jeg er over 30 år. Jeg valgte å skrive "voksne" for å vise at jeg ikke tenkte på hettegenser med ører for barn. Jeg kunne sikkert skrevet ungdom, men de i Lily Jets er jo 22/23 år - og da er man vel voksen? Dessuten går det fint an å like en søt hettegenser med ører uten å nødvendigvis bruke den på et foreldrenøte. Clementine: Enig med deg. Du er grei.
Catzy Skrevet 15. oktober 2006 #19 Skrevet 15. oktober 2006 Gjest1: Har venninner på 30+ som har sånn genser. Har hatt lyst på selv. Den råeste dyre-hette-jakka jeg har sett, var av noen som hadde lagd en zebra-hoodie. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #20 Skrevet 15. oktober 2006 vel nå er ikke jentene i lilyjets voksne heller da... man sitter seriøst ikke på et foreldremøte med en hettegenser med ører på! mote eller ikke, det er en grense der som alt annet. sorry at noen av dere er så hårsåre her men det er fakta. ← Hehe, er det "målet" for voksenhet at man går riktig kledd på foreldremøter? Ei venninne av meg hadde hettegenser med ører da hun var 25+, og hun er slett ikke utpreget barnslig i væremåten. Det har mer med stil og interesser å gjøre, i hennes tilfelle liker hun også bra tegneserier, t-skjorter med kule og fine trykk o.l. I tillegg er hun faktisk en seriøs og engasjert person, tviler på at du hadde reagert om du hadde vært på foreldremøte med henne (har ikke barn riktignok, men jobber som lærer). Skjønner ikke helt at det finnes èn grense som er objektiv (...fakta..), i hvert fall ikke at den skal settes av surmaga personer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå