Gjest Blaze Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som har tips til nettbutikker som selger broderi med påmalte mønster eller veldig enkle mønster? Er helt nybegynner, men hadde litt lyst å prøve dette! Det ser artig ut. Kanskje det vanker en hjemmelaget gave til svigermor hvis jeg får det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 sjekk www.margaretha.no. de har godt utvalg i broderier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 14. oktober 2006 #3 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg synes faktisk det er lettere å brodere uten påmalt mønster. Ikke alltid like lett å vite hvilke hull en skal stikke nåla inn i når mønsteret som er tegnet går mellom der stingene skal være (veldig dårlig forklart ). Jeg ville heller valgt et enkelt mønster og litt grov aida. Brodering er ikke vanskelig og jeg er sikker på at du kommer til å få til å lage gave til svigermor. Jeg begynte selv med brodering for første gang for et år siden og det har gått utrolig fint (jeg kunne i utgangspunktet ikke fordra å sy, men brodering var bare moro). Det har blitt flere julekalendere, julepost og nå holder jeg på med juletreteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Del Skrevet 14. oktober 2006 jo grovere stoff, jo enklere å brodere. broderte to puter i julegaver en gang, grov aida og tynt garn, ble veldig bra. stingene var så store at jeg tok mønsteret fra et bilde jeg så, gikk helt fint. bare man har tålmodighet nok til å telle nøye, så går det så bra så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå