Gjest alaska Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hører i grunnen på alt, men liker veldig godt type singer/songwriter, men er så lei musikken jeg har. Noen som har noe bra å anbefale?
Gjest Tanita Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Slenger meg på denne... Selv hører jeg endel på Juanes, Outlandish (calling you er kjempefin syns jeg), Tony Rich Project (gamle sanger da), a-ha, chris brown, Don Omar, John Legend, Mario Vasquez, Keith Sweat, Katie Melua blant annet for tiden.
Gjest Anneli Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Nå vet jeg ikke hva du har hørt på tidligere, men jeg kan jo nevne litt musikk som passer inn i singer-songwriter kategorien: - James Mercer - Tori Amos - Josh Rouse - Ane Brun - Thomas Dybdahl - Elliot Smith - Rufus Wainwright - Bob Dylan - Jeff Buckley - Aimee Mann - Beck - Damien Rice - Marit Larsen - PJ Harvey Ellers kan jeg anbefale musikkprogrammet last.fm. Da registreres mp3'ene du spiller og du kan få anbefalinger om lignende musikk, du får "naboer" som spiller tilsvarende musikk som deg, - som du også kan hente mange tips fra. Dessuten kan du søke opp artister du liker og få tips om andre som spiller tilsvarende musikk!
Gjest hei! Skrevet 19. oktober 2006 #5 Skrevet 19. oktober 2006 Iron & Wine, Sufjan Stevens, Devendra Banhart, Sparklehorse, Bright Eyes, Bonnie Prince Billy, Joshua Radin, Teitur, Sophie Zelmani, Regina Spektor, M. Ward, Tegan & Sara, The Magic Numbers, Stars, The Kooks, Ron Sexsmith, José Gonzales, Juana Molina, Eskobar, White Birch, Rosie Thomas.
Latee Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Indian Arie. Heeeeelt fantastisk!!!!!!! ← India Arie?
Sluagh Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Lacuna Coil, Blackmores Night, Theiron... *s*
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. oktober 2006 #10 Skrevet 19. oktober 2006 Jewel! Jeg elsker musikken hennes Hun har helt fantastisk musikk. Sitter faktisk og hører på den nå.
TheHairyToothfairy Skrevet 19. oktober 2006 #11 Skrevet 19. oktober 2006 Regg deg (gratis) på www.last.fm og få mange kjempegode ideer om musikk du kanskje liker, men ikke har kjennskap til enda. Helt utrolig genial tjeneste! http://www.last.fm/user/CadillacJack/ <---der er meg.
SuperT Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Criz, norsk artist, nydelige låter, du kan bestille cd på www.criz.no..
Malou Skrevet 20. oktober 2006 #13 Skrevet 20. oktober 2006 Vet ikke hva du har hørt på tidligere, men hva med Sarah McLachlan (min favoritt) og KT Tunstall?
Minien Skrevet 20. oktober 2006 #14 Skrevet 20. oktober 2006 - Counting Crows - Matchbox 20 - Five for fighting - Lifehouse - The Calling - Minor Majority - Keane - Mary Black
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå