Gå til innhold

Fisting

Gjest Gjest_Linda_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Hvor mange synes fisting er spennende og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke spennende eller interessant at noen prøver å få inn en hel knyttneve. Kan du ikke like gjerne bruke en tønne?

Skrevet

Har ikke forsøkt fisting selv fordi jeg synest det er litt nedverdigende for min partner. Tror ikke hun hadde sagt ja heller om jeg hadde spurt henne.

Har derimott sett på at en kvinne kjørte neven inn i fitta på en annen kvinne. Litt passe rått og brutalt, men ganske kult å se på.... Men sexy, vel både ja og nei..

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Nei. Har noia for å bli posete.

Skrevet

Nei takk.Det ser groteskt ut, jeg kan ikke forestille meg at jeg hadde syntes dt var godt og jeg vil gjerne ha skjedemusklene mine mest mulig inntakt.

Skrevet

Pirrende fantasi, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å gjennomføre - på lik linje med mange andre fantasier man kan ha.

Skrevet

Spennende emne, men tydeligvis ikke mulig å diskutere på KG (med mindre mod griper inn).

Skrevet

Så er vi på'an igjen...

Seksuelle preferanser er et spennende tema - litt trist for gjest at h*n ikke takler at andre har preferanser som skiller fra h*ns egne.

Skrevet

det har eg rett og slett aldri tenkt over..

e culet med fisting å putte heile handa opp i skjeden??

trur ikkje eg villa tent på det nei.

og FOR en nedtur med en penis inni etter ei stor hand. ;)

Skrevet

Når man ikke får svare for å være uenig, må man svare så man ikke blir slettet. Derfor må svaret bli:

Hei trådstarter,

interessant tema du bringer opp! Jeg er veldig enig med deg i at det er veldig spennende å få en knyttneve inn i skjeden. Dette er noe jeg drømmer om veldig ofte. Jeg skulle ønske mange flere drev med fisting, så kunne vi damme klubber der vi alle utvekslet positive erfaringer. Lykke til videre med fistingen, jeg og alle de jeg kjenner elsker å holde på med det ofte. Det er bare å håpe at våre barn og fremtidige generasjoner også vil omfavne denne nydelige, sofistikerte og givende aktiviteten.

Lykke til alle fistere der ut.

Med vennlig positiv hilsen fra 2-barnsmor som også jobber fullt ute i arbeidslivet.

:):):klappe::klappe: Stå på, trådstarter! :Nikke::dagens-rose::kose:

Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)

Altså! Jeg tror ikke poenget er enighet eller uenighet her, men måten det svares på... Dette er et seksualitetsforum, la folk spørre uten å gi dem spysmileys hvis du ikke er enig eller har et forhold til det det spørres om.

Personlig har jeg ikke noe forhold til Fisting, og skal du prøve det vær kåt nok først og bruk plenty glidemiddel og ta dere god tid!

Endret av glamourgirl
Skrevet

Jeg har prøvd fisting ved et par anledninger , både fått og gitt.... likte å bli fistet . fikk den himmelske orgasmen etterfulgt av den evig jaktede spruten ( for første gang).

Det å fiste ei annen jente ble en grotesk opplevelse , hu var vidt som ei bøtte fra før da....

Skrevet

En skulel da kanskje tro at fisting passer best for dem med store skjeder?

Skrevet

Jepp!

Har prøvd det...syntes det var topp!!

:hakeslepp:

En u t r o l i g deilig orgasme.

Jo flere ganger etter hverandre, jo sterkere orgasme!!

Men som nevnt ovenfor, ta dere g o d tid og plenty glidemiddel.

Å jada...det er digg!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

fisting...har alltid syntes dette høres grotesk ut, som mange andre her mener. MEN jeg leste faktisk her på KG at det faktisk er kvinner som har fått orgasme av å føde.....(dette er ikke så tabulagt i USA som her) dette virker da utrolig merkelig!! men, tydligvis er det noe med store ting i skjeden.... :overrasket: (nå tenkte jeg andre ting enn peniser)

Skrevet

Det hadde aldri gått å få ei hånd inn i musa mi, jeg er for trang i bekkenet.. Så det så..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg gjør det...ikke fordi jeg er mann, men fordi jeg liker å gi nytelse :) Og fordi jeg tenner på jenter/damer som er fleksible der nede - ikke bare trange. Mye mer kan dog sies om den saken... men som sikkert noen andre har sagt tidligere - godt trente muskler er bedre til både å stramme og tøye c",)

Gjest Major77
Skrevet

Ja vi fister. Ikke hver gang vi har sex, men det skjer når det skjer. Det blir aldri fisting FØR kona ber om det. Og når hun spør pent, ja da hjelper jeg jo gjerne til :)

Personlig er jeg ikke tilhenger av de små trange. Men som vi vet smaken er som baken. Heldigvis!

Ang. "senskadene" dere er redde for, så vet jeg ikke helt hva jeg tror... Men det er jo klart at dere som mener sex BØR skje med teppet på og lyset av, dere trenger jo ikke å utføre noen form for andre seksuelle aktiviteter.

Jeg tror nok at dere jenter som innerst inne er klare for å bli fistet kan klare det. Med rett innstilling, stemningen og sist men ikke minst, glidemiddel. Gjerne i bøtter og spann :)

Men hvem har sagt at det er bare å pakke en knytteneve RETT inn ? Har må man jo ha litt tålmodighet... :)

Stå på folkens ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...