Gjest Escada Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke råd til de altfor dyre hudpleie produktene,så derfor lurte jeg på om Biotherm er et godt merke? Er det bra for huden? Noen erfaringer å dele? Takker så mye for svar
corina Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke råd til de altfor dyre hudpleie produktene,så derfor lurte jeg på om Biotherm er et godt merke? Er det bra for huden? Noen erfaringer å dele? Takker så mye for svar ← gode Biotherm er bra har jeg hørt,ikke så mye erfaring med det selv. Det er jo ikke så billig heller. . Prøv dr hauscka,ok pris og det er gode produkter. fås på helsekostforretninger. Bare naturlige ingredienser,og det sies at selveste madonna er fan av det merket. lykke til!
Gjest Søt Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Du kan også prøve produktene de har på bodyshop.. De er veldig gode, og ikke så altfor dyre heller...
Gjest Skya Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har bodylotion med citrus fra Biotherm, og den er iallefall kjempegod. Kjøpte min på taxfree, husker ikke hva jeg betalte. Men husker at den ikke var spesielt billig da.
corina Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Du kan også prøve produktene de har på bodyshop.. De er veldig gode, og ikke så altfor dyre heller... ← Bodybutter fra the body shop,er bare deilig! som krem for kroppen. Må prøves!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Ja biotherm er bra. har selv brukt det, men du kan sikkert få billigere produkter enn det.
Saeria Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Biotherms renseserier har ikke funket på meg. Da vil jeg heller anbefale å gå til hudpleier å kjøpe noe der. Litt dyrere i innkjøp, men de produktene er mye drøyere. Når alt kommer til alt vil faktisk hudpleierens forslag bli billigere.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har også brukt Biotherm sine hudprodukter og de var greie de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå