Gjest Revenka Skrevet 16. oktober 2006 #21 Del Skrevet 16. oktober 2006 Man får kjøpt rens/tømming på apoteket. Microlax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibi Skrevet 17. oktober 2006 #22 Del Skrevet 17. oktober 2006 Man får kjøpt rens/tømming på apoteket. Microlax. ← Er dette et slags miniklyster? Isåfall er det vel ikke så lurt å bruke det ofte? Trodde man kunne forstyrre tarmsystemet med hyppig klysterbruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 17. oktober 2006 #23 Del Skrevet 17. oktober 2006 Man får kjøpt rens/tømming på apoteket. Microlax. ← Det er en relativ liten engangsdose som nok helst medfører mere søl, og etter hva folk sier her er denslags ikke så godt egnet i forbindelse med analsex - noe jeg levende kan forestille meg etter å ha brukt det selv grunnet, eh, ja problemer det er designet til å bøte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 17. oktober 2006 #24 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er en relativ liten engangsdose som nok helst medfører mere søl, og etter hva folk sier her er denslags ikke så godt egnet i forbindelse med analsex - noe jeg levende kan forestille meg etter å ha brukt det selv grunnet, eh, ja problemer det er designet til å bøte på. ← :klø: Jeg kan skrive under på at det fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #25 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er dette et slags miniklyster? Isåfall er det vel ikke så lurt å bruke det ofte? Trodde man kunne forstyrre tarmsystemet med hyppig klysterbruk ← Jeg mener å huske at noen homsenettsteder jeg tittet på bare anbefalte lunkent vann. Men det var antagelig snakk om relativt hyppig analskylling. En annen ting er at analskylling (enema) er en egen erotisk aktivitet/fetisj for både homo- og heterofile. Næring absorberes raskt gjennom endetarmen, så folk bruker både vin og kaffe til å skylle tarmen med. To fluer i et smekk. Det er visstnok også noen som har en fetisj på å sprute ut væsken i en lang stråle etterpå... Hva med å variere litt neste gang du serverer din elskede kaffe på sengen søndag morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 17. oktober 2006 #26 Del Skrevet 17. oktober 2006 En annen ting er at analskylling (enema) er en egen erotisk aktivitet/fetisj for både homo- og heterofile. Næring absorberes raskt gjennom endetarmen, så folk bruker både vin og kaffe til å skylle tarmen med. To fluer i et smekk. ← Apropos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2006 #27 Del Skrevet 17. oktober 2006 :legrine: Ufattelig bra!!! *strammer seg opp og prøver å se seriøs ut* Ehem, dette var vel litt på kanten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #28 Del Skrevet 22. oktober 2006 De som synes analrenseren blir for puslete, kan prøve denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 22. oktober 2006 #29 Del Skrevet 22. oktober 2006 Wow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) at det går ann det tror jeg ikke at jeg skal prøve på du Deler av innlegget slettet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 23. oktober 2006 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. oktober 2006 #31 Del Skrevet 23. oktober 2006 Apropos... ← whaaaaaaat??? åh herregud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå