Gå til innhold

Anal rens

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man får kjøpt rens/tømming på apoteket. Microlax.

Er dette et slags miniklyster? Isåfall er det vel ikke så lurt å bruke det ofte? Trodde man kunne forstyrre tarmsystemet med hyppig klysterbruk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt rens/tømming på apoteket. Microlax.

Det er en relativ liten engangsdose som nok helst medfører mere søl, og etter hva folk sier her er denslags ikke så godt egnet i forbindelse med analsex - noe jeg levende kan forestille meg etter å ha brukt det selv grunnet, eh, ja problemer det er designet til å bøte på. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka
Det er en relativ liten engangsdose som nok helst medfører mere søl, og etter hva folk sier her er denslags ikke så godt egnet i forbindelse med analsex - noe jeg levende kan forestille meg etter å ha brukt det selv grunnet, eh, ja problemer det er designet til å bøte på. ;)

:klø: Jeg kan skrive under på at det fungerer utmerket :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et slags miniklyster? Isåfall er det vel ikke så lurt å bruke det ofte? Trodde man kunne forstyrre tarmsystemet med hyppig klysterbruk :sjenert:

Jeg mener å huske at noen homsenettsteder jeg tittet på bare anbefalte lunkent vann. Men det var antagelig snakk om relativt hyppig analskylling.

En annen ting er at analskylling (enema) er en egen erotisk aktivitet/fetisj for både homo- og heterofile. Næring absorberes raskt gjennom endetarmen, så folk bruker både vin og kaffe til å skylle tarmen med. To fluer i et smekk.

Det er visstnok også noen som har en fetisj på å sprute ut væsken i en lang stråle etterpå...

Hva med å variere litt neste gang du serverer din elskede kaffe på sengen søndag morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er at analskylling (enema) er en egen erotisk aktivitet/fetisj for både homo- og heterofile.  Næring absorberes raskt gjennom endetarmen, så folk bruker både vin og kaffe til å skylle tarmen med.  To fluer i et smekk.

Apropos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...