Gå til innhold

Anal rens

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd en anal rens ?

Tenker på at det kanskje er litt smart å ha for dem som liker det.

Men er litt usikker på om jeg skal gå i en annskafelse av dette.

Noen som har prøvd og har erfaringer å dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff den så ekkel ut ;) For meg holdt det med dr.greve og dusjen min x-elsker lurte på hvordan jeg fikk det så rent, så det funka tydeligvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt denne ganske mye ja.

Vi er et par som elsker analsex, og da er analrens et must.

Hvis du skal bruke denne for rensing av analen ift analsex, oppnår du best resultat ved å skylle analen ca en halvtime til en time etter at du har vært på do. Prøver du å skylle analen rett etter du har vært på do, blir du aldri ferdig.

Som sagt skyll analen en stund etter du har vært på do, og skyll til det ikke er noen rester igjen, ca 5-6 ganger, da er du sikker. Bruk glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man risikere å sprute vannet for langt opp så det kommer i magen? Rart spørsmål kanskje, men har ikke erfaring med dette utstyret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du klare det........med en høytrykksspyler. Hvis du hadde fulgt med i naturfagstimene, hadde du skjønt at endetarmen din med tykktarmen din er ganske lang. "Analvasken" spyler så lite vann inn i tarmen at det er kun endetarmen som blir "vasket" Tykktarmen din går opp fra endetarmen din langs din venstre side, opp til solar plexus, og ned langs din høyre side. Skal store mengder vann til at det når magen. Ingen fare med "analvasken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke prøvd den, men jeg har prøvd ørespruter. Funker bra, men siden den er av gummi er det umulig å få den skikkelig ren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd den, men jeg har prøvd ørespruter.  Funker bra, men siden den er av gummi er det umulig å få den skikkelig ren igjen.

Hva er ørespruter? Noe som får øret til å sprute? Hørtes litt merkelig ut. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd den, men jeg har prøvd ørespruter.  Funker bra, men siden den er av gummi er det umulig å få den skikkelig ren igjen.

De ser jo nesten det samme ut da. Men vil det ikke gå ant å rense den med vibrator rens eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ørespruter? Noe som får øret til å sprute? Hørtes litt merkelig ut.  :klø:

Jepp, det er mann som har så kraftig sprut at når han lar det gå i munnen på dama tyter det ut av øra hennes.

(Øreskyller heter det kanskje ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser jo nesten det samme ut da. Men vil det ikke gå ant å rense den med vibrator rens eller noe?

Gummi har små porer som dritten setter seg i, dvs. det er et svampaktig materiale. Den blir misfarvet og uansett hvor mye du vasker overflaten blir det ikke rent. Gummi ødelegges også i oppvaskmaskin, så det er i det hele tatt et ganske uhygienisk materiale. Det samme gjelder sånne géle-greier som brukes i endel dildoer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm......men de er jo ikke så dyre så man trenger jo ikke holde på dem så lenge kanskje. vil ikke ha en ekkel ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm......men de er jo ikke så dyre så man trenger jo ikke holde på dem så lenge kanskje. vil ikke ha en ekkel ting

Den du linket til er laget av latex. Det er mye enklere å holde rent enn vanlig gummi. Der holder det sikkert med god skylling og dildorens. Tror ikke du trenger bekymre deg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....

Ikke så dumt.

Jeg kan jo kjøpe en billig en for test :ler:

Er jo ikke sikker på at det er det jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noen stor fetisj for analpenetrering hverken den ene eller andre veien - mer sånn at det kan være morsomt innimellom eller hvis hun vil er det greit for meg. Derimot synes jeg det var utrolig digg å rense meg selv skikkelig med øreskylleren. Man føler seg så ren og nesten litt jomfruelig. Så var jeg deg, ville jeg prøvd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen stor fetisj for analpenetrering hverken den ene eller andre veien - mer sånn at det kan være morsomt innimellom eller hvis hun vil er det greit for meg.  Derimot synes jeg det var utrolig digg å rense meg selv skikkelig med øreskylleren.  Man føler seg så ren og nesten litt jomfruelig.  Så var jeg deg, ville jeg prøvd det.

Kan jo hende jeg finner det bedre å ha den til det du bruker den til enn muligheten til å føle seg ok til å ha anal sex. :ler:

Det får jeg se på :)

Det er hvertfall bare for å ha prøvd det i første omgang hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man risikere å sprute vannet for langt opp så det kommer i magen? Rart spørsmål kanskje, men har ikke erfaring med dette utstyret.  :)

Tarmsystemet ditt er 11-12 meter langt, så det skal nok litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...