Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har noe erfaring med Chess i det hele tatt da?

Gjest Kråkebolle
Skrevet

Jeg har Chess Knockout, og har bare gode erfaringer.

Knockout er det Chess-abbonnementet som ligner mest på Touch. Du kan følge med på forbruket ditt fortløpende på din side hos Chess. Der likker også fakturaarkivet ditt.

Fakturaen kommer på epost, og ligger også i PDF-format på din side. Sammen med siste faktura ligger også en spesifikasjon av forbruket ditt.

Chess bruker Netcom sitt nett, så dersom det er god Netcom dekning der du skal bruke telefonen er det bare å slå til.

Før du velger abonnement kan det være lurt å sjekke hvilket abonnement som passer deg best på www.telepriser.no

Sett deg ned med siste mobilregning (gjerne flere) og legg inn ditt ringemønster i kalkulatoren, så får du visst hva som passer deg.

Jeg ble ganske overrasket når jeg la inn mine data der. Resultatet var slett ikke slik jeg forventet meg, og jeg sparte anslagsvis tre tusen pr år på å velge et annet abonnement en det jeg hadde tenkt først. Det blir fort en ny telefon, det.

Skrevet
Jeg har Chess Knockout, og har bare gode erfaringer.

Knockout er det Chess-abbonnementet som ligner mest på Touch. Du kan følge med på forbruket ditt fortløpende på din side hos Chess. Der likker også fakturaarkivet ditt.

Fakturaen kommer på epost, og ligger også i PDF-format på din side. Sammen med siste faktura ligger også en spesifikasjon av forbruket ditt.

Chess bruker Netcom sitt nett, så dersom det er god Netcom dekning der du skal bruke telefonen er det bare å slå til.

Før du velger abonnement kan det være lurt å sjekke hvilket abonnement som passer deg best på www.telepriser.no

Sett deg ned med siste mobilregning (gjerne flere) og legg inn ditt ringemønster i kalkulatoren, så får du visst hva som passer deg.

Jeg ble ganske overrasket når jeg la inn mine data der. Resultatet var slett ikke slik jeg forventet meg, og jeg sparte anslagsvis tre tusen pr år på å velge et annet abonnement en det jeg hadde tenkt først. Det blir fort en ny telefon, det.

Takk for svar.

Jeg bruker nesten bare sms så det var derfor jeg tenkte på Chess Touch, lavest sms pris!

Men trenger jo mobil også.

Har netcom young talk nå. Ikke gunstig for meg, bruker ikke så mye som 200 kr. i mnd. Abonnementet utgår i 2007, derfor vil jeg ha et nytt.

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Chess lenge. Jeg tror det var knockout-abn jeg hadde (står ikke så bra til med hukommelsen).

Eneste grunnen til at jeg byttet, var at jeg fant et selskap med enda lavere priser, og som også tilbyr vanlig bredbåndstelefon med et lite fast beløp i mnd. For dette kan du ringe GRATIS til allle mobiltelefoner og fasttelefoner i Norge.

Det høres for godt til og være sant ut, men sjekk ut linken til OneCall:

OneCall

Ps: jeg oppdaget nå at de har forandret litt på de reglene med helt gratis ringing, men det er likevel en kjempedeal etter min mening.

Gjest Kråkebolle
Skrevet

One Call ser slett ikke dumt ut, men vi må være obs på minstefaktureringen som de aller fleste "billig-abonnement" har.

Med mitt standardforbruk med Chess kommer jeg ikke så langt opp som minstebeløpet hos One Call.

Derfor: Sjekk alltid www.telepriser.no først, og sjekk også hvilket beløp du blir fakturert for pr mnd.

Gjest Biemannen
Skrevet
Jeg var veldig fornøyd med Chess lenge. Jeg tror det var knockout-abn jeg hadde (står ikke så bra til med hukommelsen).

Eneste grunnen til at jeg byttet, var at jeg fant et selskap med enda lavere priser, og som også tilbyr vanlig bredbåndstelefon med et lite fast beløp i mnd. For dette kan du ringe GRATIS til allle mobiltelefoner og fasttelefoner i Norge.

Det høres for godt til og være sant ut, men sjekk ut linken til OneCall:

OneCall

Ps: jeg oppdaget nå at de har forandret litt på de reglene med helt gratis ringing, men det er likevel en kjempedeal etter min mening.

onecall, bruker de netcom sitt nett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...