Gå til innhold

Lage egne print på t-sjorter/undertøy

Aiv

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle overraske en med en boxer med bilde på, men klarer ikke å komme på noen sider der en kan ta og bestille "selvlagte" undertøy. Noen som har brukt en side de kan anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Jeg gjorde dette selv en gang. Jeg kjøpte noen spesielle ark i bokhandelen, printet ut et bilde fra nettet på dette papiret, og strøk det på en ensfarget t-skjorte. Resultatet ble en unik band-tskjorte med en slags logo til samboerens yndlingsband.

Men jeg ser jo at trykket har blitt slitt etter en del vasking, så å bestille fra en nettside er nok mer holdbart. Tenkte bare jeg kunne nevne det som et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt fra spreadshirt en gang. Kjøpte en t-skjorte. Trykket var bra. blir selvfølgelig slitt etter et par vask.

Det positive er at siden er på norsk og prisene blir oppgitt på det du må betale osv i norske kroner. Tror de sender fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette selv en gang. Jeg kjøpte noen spesielle ark i bokhandelen, printet ut et bilde fra nettet på dette papiret, og strøk det på en ensfarget t-skjorte. Resultatet ble en unik band-tskjorte med en slags logo til samboerens yndlingsband.

Men jeg ser jo at trykket har blitt slitt etter en del vasking, så å bestille fra en nettside er nok mer holdbart. Tenkte bare jeg kunne nevne det som et alternativ.

Litt i samme stil som man gjorde i russetiden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...