Gå til innhold

barneselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare nyskjerrig på hva du serverer barna, kansje jeg får noen tips med på kjøpet? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Har spist forskjellig mat i barneselskap, men det jeg synes er mest vellykket er hamburgere der barna selv får velge hva de skal ha på :) Blir vel litt mye styr hvis det er mange barn, men ellers veldig bra!

Andre klassikere er vel pizza, spaghetti med kjøttsaus og taco.

Skrevet

hva med snop? Er ikke så veldig begeistret for det, men hva annet kan man ha på bordet? Noen tips?

Skrevet

Kan jo lage en slags fruktsalat

Ha noen gulerøtter og andre grønnsaker med dip. Blomkål er godt med dip...

Gjest LilSweetie
Skrevet

Synes ikke det er så nødvendig å ha noe på bordet i barneselskap, de er ikke vant til det på samme måte som voksne. Men oppskåren frukt blir sikkert satt pris på!

Skrevet

Kyllingnuggets er veldig populært. Hva med å lage pizza, hvor alle får lage hver sin? Om du ikke orker å lage deigen selv kan du bruke pitabrød som bunn. Ha tomatsaus og revet ost klart, og små skåler med fyll, så kan alle lage sin egen. Eller hva med små spyd med f.eks. kjøttboler, minipølser, cherrytomater, ananas, ostebiter osv osv.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Vi har hatt pizza, hamburgere, taco, pitabrød med salat og pølser. Etterpå er det bløtkake, sjokoladekake, gele, sjokoladepudding og muffins som er standard. Kan gjerne slenge på et par kaker ekstra hvis jeg er i bakehumør. Og det hender jo...

Har som regel ikke noe stående på bordet i barneselskap, men de eldste får snacks og dipp. Jeg bruker heller ikke godteposer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...