Gjest deemess Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Okei, jeg er singel i en av de første mnd. Og jeg har vært i forhold i ni år! Nå har behovet for nærhet meldt seg så til de grader!! Jeg har ingen problemer med menn eller at menn ikke tiltrekkes av meg, men jeg er så ute av gamet fordi jeg i utgangspunktet ikke fordrar one nights stands, men nå bare må jeg! Tips tips! Hva er det desidert verste jeg kan gjøre?
Gjest Alf Kaida Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Tips tips! Hva er det desidert verste jeg kan gjøre? ← Fortelle om det på KVINNEguiden?
Gjest deemess Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Fortelle om det på KVINNEguiden? ← haha....det kan være...liker å være litt trassig jeg:P
Gjest LilSweetie Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Ikke helt sikker på om jeg skjønte hva du spurte om? *trett på en fredag*
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Du kan gjøre følgende: 1) Få de desperate menn som elsker sex her på KG til å sende deg en PM så dere kan treffes. 2) Leie deg en mann for kvelden fra en eskortetjeneste - du ringer - de bringer. 3) Dra ut på byen, prøv å hygge deg, drikke noen drinker og plutselig har du tilbud fra flere som vil bli med deg hjem. Bare si til dem at du vil ha peiskos og ikke noe mer eller blir de sinte på deg fordi du er luremus. Hvis du er ute etter noe mer, blir de bare veldig glade. 4) Besøk www.eros.no, der er det kun desperate menn som gjerne ringer på dørklokken din anytime.
Gjest deemess Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Du kan gjøre følgende: 1) Få de desperate menn som elsker sex her på KG til å sende deg en PM så dere kan treffes. 2) Leie deg en mann for kvelden fra en eskortetjeneste - du ringer - de bringer. 3) Dra ut på byen, prøv å hygge deg, drikke noen drinker og plutselig har du tilbud fra flere som vil bli med deg hjem. Bare si til dem at du vil ha peiskos og ikke noe mer eller blir de sinte på deg fordi du er luremus. Hvis du er ute etter noe mer, blir de bare veldig glade. 4) Besøk www.eros.no, der er det kun desperate menn som gjerne ringer på dørklokken din anytime. ←
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Her er mine tips: Logg deg av KG og internett Ta en dusj, stell og pynt deg (sjekkekvelden er fortsatt ung) Dra på byn og smil pent til alle du ser så skal du nok se du får med deg en hjem. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå