Gå til innhold

Brudepynting

Anbefalte innlegg

Gjest Juliane
Skrevet

Skal til frisøren for å sette opp håret. Sminker alle frisører også? Må man ha med seg egen sminke, eller har frisøren endel de bruker. Vil jo ha egen leppestift, hmm egen mascara er vel og greit. Men øyenskygge f.eks???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Om alle frisører legger på sminke vet jeg ikke, men min gjorde i hvert fall det. Hun hadde all sminken, men jeg kjøpte ny leppestift som jeg hadde med. Man kan jo trenge påfyll av leppestift utover dagen!

Men dersom du er spesielt ømtålig for sminke, bør du kanskje ha med egen.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Min frisør sminket også, og de hadde egen sminke - men jeg valgte å ha med min egen. Det gjorde jeg av to grunner, for det første var jeg sikker på få bli sminket i farger jeg trives med, for det andre kunne jeg da friske opp sminken utover kvelden.

Skrevet

Frisøren min skal også sminke meg. Hun har sminke. Men jeg skal iallefall ta med egen leppestift, for jeg regner med at jeg må friske den opp i løpet av dagen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg har jobber som frisør i 6 år. ( er student nå pga vonde skuldre ). Jeg pyntet og sminket alle brudene jeg hadde men det var ikke alle på salongen som gjorde det. Du får høre med frisøren din. Husk at en prøve time er lurt både på håret og sminken da kan man avtale hva man tar med av egen sminke. Jeg synes kanskje at maskara og leppestift kan være greit å ha selv. det er mer hygienisk og dessuten må man jo friske litt på sminken i løpet av dagen. Snakk med frisøren din hun/han vet nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...