Gjest Juliane Skrevet 23. januar 2003 #1 Skrevet 23. januar 2003 Vi skal gifte oss 5.juli. Min kjole er kjøpt, men har tenkt å leige antrekk til mannen. Men når bør han gjøre det?? Ham har store planer om å slanke seg før den store dagen, men vi får nå se...
baltus brown Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Iom at dere gifter dere MIDT i rushtiden ville jeg jaget ut gubben snarest - utleieforretningene går fort tom for FINE antrekk, etter hvert er det de mest slitte og gamle som blir igjen. Når det gjelder kjøp av f.eks sjakett ligger prisen i Trondheim på 7.500,- til 8.500,- - uten floss... Leie ligger på 2.000,- pluss sko og skjorte... (Kan også leies men anbefales ikke...)
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #3 Skrevet 23. januar 2003 Sambo var og prøvde klær om lørdagen som var. Vi betaler 1.200 kr for full sjakett, med alt tilbehør - sko
Augustbrud02 Skrevet 23. januar 2003 #4 Skrevet 23. januar 2003 Mannen min er ganske høy, og dette gjorde at det kunne blitt vanskelig å få tak i antrekk til ham om vi hadde ventet for lenge. Vi fant klær til ham i mars og vi giftet oss i august, og dette var faktisk også litt sent. Vil derfor anbefale dere å finne klær ganske raskt. Om han skulle gå ned mye i vekt kan buksen sys inn senere.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #5 Skrevet 23. januar 2003 Vi gifter oss i mars og vi skal finne antrekk til ham neste uke, og føler det er mer enn nok av tid. Han er ganske standard i størrelsen og evt. sying her går relativt fort uansett. Leie for kjole og hvitt her ligger på ca.1500,-
Pip Skrevet 23. januar 2003 #6 Skrevet 23. januar 2003 Vi gifter oss siste helga i juni, og på salongen der jeg kjøpte min kjole (og der de virkelig har mye flott til brudgom!) sa de at han kunne komme innom i februar en gang - da var det helt sikkert at de hadde god tid. Han er ganske tynn og ikke veldig høy, så det bør jo gå greit - det meste kan sys inn... Hehe :D
Tosca Skrevet 23. januar 2003 #7 Skrevet 23. januar 2003 Samboeren min skal finne antrekk om en uke og da er det litt over 3 måneder til bryllupet. I følge brudesalongen er det ikke for kort tid i forveien. Han skal nok finne noe som passer uten problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå