Gjest Mona27 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Vi er bedt med på hyttetur neste helg og må selvfølgelig da ha med vår lille tulle på 3 mnd. Det jeg lurer på er om det er greit at hun sitter 3 timer i bilsete eller om hun er for liten for det enda ?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Dersom de tar nokre pausar der ho får strekke på ryggen og slikt, bør det vel gå greit?
Gjest graceland Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Klart det. Det går nok helt fint, skal du se! Ta en pause underveis.
Murf Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 På sykehuset sa fysioterapeuten at de har gått bort fra å anbefale stopp hvert 20.min, og heller stoppe når du skjønner at barnet føler ubehag. Man vekker ikke en baby for å ta ryggpause, som hun sa. Selv kjørte vi fra Oslo til Grimstad da tassen var fire uker. Han sovnet etter vi hadde kjørt 100 meter, og sov halve turen, så ett ammestopp og så sov han resten. 3 timers tur burde gå helt fint, bare ta høyde for stopp for amming/flaske.
Imax Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Kjørte 30 mil da ungen var 2 måneder. På vei til hytta stoppet vi to ganger for strekk og amming, på vei ned stoppet vi en gang, jeg gadd ikke å stoppe når både ungen og mannen satt og sov i baksetet (en av oss satt i baksetet for å kunne følge med...)
Nasseline Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Da min sønn var 7 uker flyttet vi og var nødt til å kjøre hele veien. Vi brukte 12 timer i alt, inkl stopp og hvile. Han sov stort sett hele veien fikk mat og sov videre. Det gikk helt fint, han har ikke tatt skader av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå