Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #21 Skrevet 13. oktober 2006 Så søtt når mennesker knytter kjærlighetsbånd Men dette er mye bedre. Den kan du også kneble ham med, slik at han ikke sier sånne kodeord i tide og utide
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #23 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har prøvd, men ikke den fra Erotikknett. Den jeg prøvde (for noen år siden, kjøpt i utlandet) hadde for godt lim i starten, slik at den måtte dras av veldig langsomt for ikke å nappe ut hår. Det finnes også transparent tape. *drømme*
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #25 Skrevet 13. oktober 2006 Tittet i Biltema-katalogen jeg hadde liggende her. Der selger de "slepetau med metallkroker" som er "utstyrt med varselflagg". Er det det du har bestilt? *angst*
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #26 Skrevet 13. oktober 2006 Nei, jeg bestilte i en hestebutikk. Bomull. Og tauet var ganske billig, og det var en minstegrense for å bestille på 200 kr, så jeg bestilte ridepisk og, jeg. Har ikke testet ut det heller, men en gang må jo bli den første.
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #27 Skrevet 13. oktober 2006 Her går det ikke i lekesaker fra rosa sex-sjapper, nei
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2006 #28 Skrevet 13. oktober 2006 Det hadde vært skikkelig sm for meg, kan ikke fordra rosa.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #31 Skrevet 14. oktober 2006 Herregud og faen, dette var den siste tråden jeg leste her på kg før jeg la meg, og jeg drømte om tau! At jeg bandt han! Fysj! Jeg er ikke dominant! Også sa han "mmm!" også sa jeg "Mmmmmmhm!" også våknet jeg at jeg kom! Men dette var da altså skolisser det gjaldt!
Gjest Lompa Skrevet 14. oktober 2006 #32 Skrevet 14. oktober 2006 Drømte du at du bandt ham med skolisser?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #33 Skrevet 14. oktober 2006 Ja og at jeg likte det tydeligvis og. Jeg gjør ikke det på ordentlig, for jeg prøvde da vitterlig å dominere en gang i fjor sommer med håndjern og alt, men tente ikke på det/følte meg malplassert så vi byttet fort roller. Og her sover jeg og drømmer om å binde han med skolisser nå da. Hrmf.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #35 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, da har jeg bestilt fra en side jeg fant. ← Link?
Gjest LilSweetie Skrevet 17. oktober 2006 #36 Skrevet 17. oktober 2006 Herregud og faen, dette var den siste tråden jeg leste her på kg før jeg la meg, og jeg drømte om tau! At jeg bandt han! Fysj! Jeg er ikke dominant! Også sa han "mmm!" også sa jeg "Mmmmmmhm!" også våknet jeg at jeg kom! Men dette var da altså skolisser det gjaldt! ← Jeg gikk også inn på denne tråden for å si at jeg drømte om tau i natt! :hår: Jeg drømte at jeg ble bundet, da......
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #37 Skrevet 17. oktober 2006 Heldigere enn meg da, for jeg vil ikke binde Men for et sammentreff! :hår:
Gjest LilSweetie Skrevet 17. oktober 2006 #38 Skrevet 17. oktober 2006 Ja! Det må være i denne tråden den egentlige djevelen på KG ligger, som påvirker hjernen vår....
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2006 #40 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ja! Det må være i denne tråden den egentlige djevelen på KG ligger, som påvirker hjernen vår.... ← Nei, det er ikke selve tråden som er problemet. Det er mine perverse tanker. Nå har jeg påvirket dere! Mua -ha ha! Endret 17. oktober 2006 av Pax
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå