Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min barndomsvenninne og min samboer hadde god kjemi sammen. Faktisk hadde de bedre kjemi enn det og min b.venninne hadde sammen. Det syntes jeg bare var veldig koselig. Han kunne ta initativ en lørdagskveld til å ringe å be henne over til oss. For meg var dette akseptabelt da.

Så plutselig en kveld når jeg har lagt meg, klokken er vel 23.30 så dinger min barndomsvenninne på døren, og min samboer ber henne inn. Han sier til henne at jeg sover ,men alikevel skal hun inn i vår leilighet.

Dette reagerte jeg veldig sterkt på, fordi hun har ingenting der å gjøre med min samboer når jeg sover. Overreagerer jeg her eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med å ha b.venninna di forelska i samboeren!

Skrevet

nei... der inne har hun ingenting å gjøre..... men ikke vanskelig å forstå at hun er på jakt etter samboeren din..... eller hva i huleste skulle hun inn i huset deres å gjøre når du hadde lagt deg?

åååååååå blir irritert bare å tenke på det.... nei fysj å fysj,,, hun er garantert på jakt etter din samboer............

Skrevet

Ringe på 23.30 uten at det er noe spesielt? Virker bare rart.

Skrevet

Ja, kanskje hun var det, men hun visste ikke før hun dinget på at jeg lå og sov.

Samboeren min sa det til henne i døråpningen, men inn skulle hun likevel.

Prøvde å forklare samboeren min at burde bedt henne pent om å komme tilbake en annen gang, men det forstod han ikke noe av.

Gjest graceland
Skrevet

Jeg ville reagert veldig på det. Synes ikke hun har noe der å gjøre så sent på kvelden uten å være invitert, og ihvertfall ikke når du sover!

Skrevet

Godt å høre at jeg har normale reaksjoner.

Skrevet

Sorry, men jeg syns du overdriver stort.

Ts sier jo selv at samboeren kommer bedre overens med venninna enn hun selv gjør.

Det eneste jeg ser som et problem ar å gå på besøk til noen(hvem som helst) halv tlv på kvelden.

Skrevet
Sorry, men jeg syns du overdriver stort.

Ts sier jo selv at samboeren kommer bedre overens med venninna enn hun selv gjør.

Det eneste jeg ser som et problem ar å gå på besøk til noen(hvem som helst) halv tolv på kvelden.

glemte å logge inn

I et forhold må man stole litt på partneren. Hvis man ikke stoler såpass på partneren at ikke en felles venninne kan komme på besøk, bør man virkelig tenke seg om.

Skrevet

Jeg synes absolutt IKKE du overreagerer! Jeg hadde tatt det opp med venninna mi, og vært helt ærlig. Hun er tross alt din venninne, ikke hans. Uansett hvor "god kjemi" de har, har hun ingenting med å besøke han når du ikke er der. Ta det opp, før det er for sent.

Skrevet

greit, de er sjompiser, men at hun SKAL inn, på natta, når du sover, det er spesielt. har han sagt noe om hva som skjedde da?

Skrevet

Det hadde jeg reagert på iallefall! :overrasket: Synes du burde vært litt på vakt fremover iallefall og hvis hun fortsetter å dukke opp sent om kveldene etter at du har lagt så bør du ta det opp med henne.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan venninna di er, og hva slags forhold du og samboeren din har, men i utgangspunktet ville jeg ha syns at det var greit at hun ble invitert inn mens jeg sov. Når hun først stod der, syns jeg det ville være naturlig å be henne inn. Tror jeg kunne gjort det samme med samboerens kamerater som jeg kjenner godt.

Men en annen ting, er heller hvorfor hun kom på besøk så seint. Det er vel ikke helt normalt? Spesielt ikke uten å gi noe varsel først. Men når hun først stod der, syns jeg ikke det var unaturlig å be henne inn, nei.

Hvis det nå var sånn at hun nærmest tvang seg inn uten at han inviterte, ville det begynne å bli ordentlig rart i mine øyne.

Skrevet

Jeg stikker ofte innom en av venninene mine uten å ringe først. Dette er fordi hun bor veldig sentralt, og jeg vet hun ikke har noe imot "ubedt" besøk.

Noen ganger er hun ikke hjemme, jeg har da tatt en kopp kaffe med samboeren hennes. Og jeg har overhodet ingen interesse av ham, men han er jo blitt en god venn han også etter at de ble sammen.

Jeg synes det er helt naturlig. Det er vel ikke slik at med en gang man får kjæreste/samboer så må man ha med anstand om man skal kommunisere med noen av motsatt kjønn.

Skrevet

Jeg syns det er unaturlig å sitte med samboeren til bestevenninna og sitte og drikke te på natta... Jeg ville aldri gjort det, for jeg hadde nok ikke likt det selv.

Skrevet
Min barndomsvenninne og min samboer hadde god kjemi sammen. Faktisk hadde de bedre kjemi enn det og min b.venninne hadde sammen.  Det syntes jeg bare var veldig koselig. Han kunne ta initativ en lørdagskveld til å ringe å be henne over til oss. For meg var dette akseptabelt da.

Så plutselig en kveld når jeg har lagt meg, klokken er vel 23.30 så dinger min barndomsvenninne på døren, og min samboer ber henne inn. Han sier til henne at jeg sover ,men alikevel skal hun inn i vår leilighet.

Dette reagerte jeg veldig sterkt på, fordi hun har ingenting der å gjøre med min samboer når jeg sover. Overreagerer jeg her eller????

Nå legger vi oss forskjellig da. Om jeg legger meg tidlig en kveld, så kan ikke min mann ta inn kvinnelige bekjentskaper på døra+

Du overreagerer.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde reagert på nøyaktig samme måte som samboeren din.

Jeg ville invitert en venn som sto på døra inn, selv om jeg delte denne vennen med kjæresten min. En venn er en venn, og jeg er sikker på at venninnen din tenkte det samme.

Hvem er det du ikke stoler på? Samboeren din? Venninnen din? Begge? Spør du meg, så er det du som har et problem.

Skrevet

Det eneste jeg lurer på er jo hvorfor hun kom så seint. Men utover det hadde jeg ikke reagert nevneverdig. Mannen min har da vært sammen med mine venninner uten min tilstedeværelse flere ganger, og jeg tenker jo ikke så mye over det. Kanskje jeg er naiv da, men etter mange år har det jo enda ikke skjedd noe mellom mannen min og mine venninner.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
greit, de er sjompiser, men at hun SKAL inn, på natta, når du sover, det er spesielt. har han sagt noe om hva som skjedde da?

Midt på natta? :D Høhø, minner meg om reefer madness-filmen. "What are you doing here in the middle of the night? It's almost 9 pm!!"

Hvorfor kan du ikke snakke med sambo og bestevenninne, trådstartern? Mye mindre stress da :)

Gjest Kråkebolle
Skrevet (endret)

Slik som du beskriver forholdet mellom dere tre i startinnlegget mener jeg du overreagerer Big Time!

Hadde du reagert slik dersom det var en kamerat som kom innom?

Hadde han hatt grunn til å reagere om venninna di stakk innom deg etter han hadde lagt seg?

Bli voksen, jente, så du blir i stand til å se at venner er venner samme hva klokka er. Det er faktisk ikke slik at et hvert menneske er ute etter å ta kjærestene til folk rundt seg.

At du reagerer på dette sier mer om din mistenksomme natur enn om samboer og venninne.

Endret av Kråkebolle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...