onyx Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Begge deler er vel naturkosmetikk, men er det store forskjeller her? Kan jeg blande, f.eks. rensemelk fra Dr.H og fuktighetkrem fra Weleda uten å ødelegge effekten?
Ling Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det tror jeg du kan gjøre med stort hell! Hverken W eller DH er så "rigide". Som du selv sier, har de mye likt både av ingredienser og filosofi og det burde jo være det grunnleggende viktigste i tillegg til hvilke produkter du føler er best for deg. Lykke til!
onyx Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Takk Ling Weleda har nemlig et litt bedre utvalg i fuktighetskremer, men rensene kommer på upraktisk flaske.
Gjest Deception Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Takk Ling Weleda har nemlig et litt bedre utvalg i fuktighetskremer, men rensene kommer på upraktisk flaske. ← Mandelrensekremen (eller, det er vel en rensemelk, egentlig) kommer på tube, og den er helt fantastisk til tørr eller sensitiv hud.
onyx Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 Mandelrensekremen (eller, det er vel en rensemelk, egentlig) kommer på tube, og den er helt fantastisk til tørr eller sensitiv hud. ← Da må jeg se litt nærmere på den, sjekket ikke om den også kom på flaske. Har mandelansiktskrem og den er nydelig dra frem ved behov. Noen som vet mer om Weleda forresten. Skulle gjerne hørt andres erfaringer med de ulike seriene, iris, mandel og rose.
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kjoepte dagkremen fra Weleda i rose. Den stinker noe saa forferdelig sterkt at jeg rett og slett ikke orker aa bruke den! Synes dessuten den skiller seg.
onyx Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg kjoepte dagkremen fra Weleda i rose. Den stinker noe saa forferdelig sterkt at jeg rett og slett ikke orker aa bruke den! Synes dessuten den skiller seg. ← Tror nesten man må like tåle endel sterke lukter i utgangspunktet, for jeg synes generelt at både Weleda og Dr.H. lukter mye. Men liker noen produkter godt, og her jeg bor nå er de såpass rimelige at jeg ikke synes at manglende holdbarhet er et veldig stort problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå