Annevenn Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har jakta Bergen rundt etter en litt fin regnjakke, og hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe Ilse Jakobsen, men alle var utsolgt for den brune jeg ville ha. Men i går var jeg tilfeldigvis på No6 på Lagunen, og fant ei nydelig, sjokoladebrun jakke som ikke ser ut som regntøy, stoffet er lettere og ser mer ut som trenchcoat-stoff. Jeg spurte om den var vannavstøtende, men den var faktisk helt vanntett, med tapede sømmer og alt. Det er en brun, feminin jakke med splitter med glidelås i sidene, og den har hette. Merket heter Norman, det er skandinavisk design. Innerforet er mulig å ta ut, så den kan brukes selv om det er varmere, men også når det blir kjølig utover høsten. Prisen var 1499,-, så altså omtrent som IJ jakkene, men mye mer anvendelig. Ville bare tipse, siden så mange her har vært på jakte etter en litt finere regnjakke. ps: tror de hadde den i svart også!
Catzy Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Oooh. Vet du om det er noen butikker i Oslo som fører det samme? Finner veldig lite info når jeg søker på Norman og jakker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå