Lillebrud Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg driver å kikker på frisører til den store dagen, men har ikke så stor greie på hvem som driver med brudepynting osv, for jeg klipper meg stort sett bare hos ei venninne. Har dere noe tips? Helst arna, nesttun, landås eller åsane området.. Skal gifte meg i Arna, så da er det greit å ikke ha for lang vei.. Er det vanlig at frisørsalongene sminker og? Er litt uerfaren merker eg..
Saeria Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Har ingen tips i det området, men jeg vet at Max Milan i Marken skal ha et veldig godt rykte på seg når det gjelder brudefrisering. De har egen etasje til bruden og de sminker. Jeg har ikke gifta meg enda så jeg kan ikke si noe spesielt om hvordan det oppleves å være brud der, men jeg går fast til frisøren der og det er det eneste stedet i byn hvor jeg har blitt fornøyd. Så vidt jeg har skjønt er det Stig som tar seg av brudene. Han er en veldig dyktig stylist. Jeg har sett en brud gå ut av lokalet en lørdag jeg var der og hun var alldeles nydelig! :-D
Lillebrud Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2006 Tusen takk! er som sagt litt lost, er på utkikk for tiden, hadde håpt å få noe litt nærmere, men får eg det ikke, er det godt å ha alternativer!
Gjest Tuppelure Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Dette vil jeg også vite mer om! Skal gifte meg i Bergen til sommeren, og trenger tips til både frisør og sminke. Har for øvrig hørt mye bra om Junes makeup-salong når det gjelder sminke. Flere tips mottas med takk fra meg også!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Dette vil jeg også vite mer om! Skal gifte meg i Bergen til sommeren, og trenger tips til både frisør og sminke. Har for øvrig hørt mye bra om Junes makeup-salong når det gjelder sminke. Flere tips mottas med takk fra meg også! ← Jeg var hos June, anbefaler henne på det varmeste! Geir på Kick fiksa håret mitt, men han stiller bare opp for faste kunder - han jobber normalt ikke på lørdager.
Liskat Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Hmm... Jeg liker veldig godt Ernst frisørsalong som ligger i Vaskerelven (rett ved Kilroy Travels og Nettie Undertøysalongen). Jeg vet ikke om de steller brud, men det er verdt å høre med dem, for de er i alle fall veldig flinke frisører!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå