Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har vært hos hudpleier i dag. har aldri vært det før, så det var på tide og pga. at jeg har eksem og trengte gode produkter for min hud. men fikk litt sjokk da jeg skulle betale...he he det ble 3000 kr. men så fikk jeg ganske mye for den prisen og da syns jeg + at det er sjelden jeg bruker mye penger på sånne ting. lov å unne seg noe:) hva er det meste dere har svidd av hos hudpleier? bare litt nyskjerrig
FashionySara Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 littt nysgjerrig jeg..hva fikk du for prisen?
Gjest Lanyah Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Det meste jeg har svidd av hos hudpleier på en gang, er 2000,-. Det ble litt mye for meg!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 littt nysgjerrig jeg..hva fikk du for prisen? ← Hei. for den prisen fikk jeg: 1,5 t med massasje og pleie i ansikt, fuktighetskrem, peelingkrem, renseskum, id fundation + en kost, en pakke med noe olje, ansiktsmaske og en annen krem. ja det var det. selvfølgelig ikke billig men jeg trengte sårt en time som jeg sa pga. eksem og bruk av feil produkter i årevis. følte ivertfall jeg fikk mye igjen for pengene, gode produkter koster jo litt. godt og endelig få vite hva slags hudtype jeg har. men dette er et engangstilfelle for meg, kommer aldri til å svi av så mye penger mer, heller kjøpe litt og litt av produktene, for nå vet jeg hvertfall hva jeg trenger. men det var deiligt med en sånn massasje time må få lov å unne seg noe en gang i blant, jeg har alltid kjøpt sånne billiggreier hos hm men futti grisen så Dyrt det er hos hudpleiere, de skulle jo ha 300 kr bare for kosten til pudderet vettu. men neste gang kommer jeg til å bestille det over nettet, har hørt det er myye billigere...men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå