Gå til innhold

Vintersko til ungene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Frua_*
Skrevet

Jeg gjør meg en liten refleksjon når jeg leter etter vintersko i butikkene. Mange av sålene til skoene er beinharde i lengderetningen. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være som å gå på planker? Er det helt greit da? Til og med Reima skoene er det, selv om butikkene gir forklaringen at skoene er avrundet slik at det skal være mulig å "rulle på foten".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de kjempeharde inni også, eller er det bare selve yttersålen som er beinharde?

Gjest Gjest_Frua_*
Skrevet
Er de kjempeharde inni også, eller er det bare selve yttersålen som er beinharde?

Det er yttersålen jeg har tenkt på. Jeg synes jo det er en fordel om skoen har noe bøyemuligheter under fot-ballene. Det er jo en naturlig bevegelse når man går?

Skrevet

Jeg har observert det samme, og spesielt Reima var håpløse å bøye. Vi valgte å kjøpe Ponny som bøyde seg ganske greit.

Foten til de aller minste trenger kanskje ikke bøye seg så mye, men det må jo bli ubehagelig å gå på slike "planker"!

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest_Frua_*
Skrevet
Jeg har observert det samme, og spesielt Reima var håpløse å bøye. Vi valgte å kjøpe Ponny som bøyde seg ganske greit.

Foten til de aller minste trenger kanskje ikke bøye seg så mye, men det må jo bli ubehagelig å gå på slike "planker"!

Hilsen Lille meg

Da skal jeg prøve Ponny.

Ja, klart for en 1-åring er skoflaten temmelig begrenset, men nå skal jeg ha sko til en 6-åring, og de er jo fordømt like harde! Det er da jeg reagerer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...