Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Tenkte jeg skulle gjøre et eller annet med håret, og så tenkte jeg lowlights kunne vært kult! Det eneste som er problemet er at den eneste frisøren jeg noen gang har stolt på måtte slutte som frisør pga. allergiproblemer Derfor vil jeg nødig gå til en annen frisør uten ihvertfall å ha med et bilde av det jeg ønsker! Jeg er lys blond, og har lyst på noen veldig mørke, store striper som på en måte skal ligge under resten av håret. Noen som skjønner hva jeg mener? Altså; vil fortsatt se blond ut, man ha noe som bryter det opp! Takker hvis noen vet hva jeg prater om og har et bilde på lur, eller vet hvor jeg kan skaffe det!
FashionySara Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Tenkte jeg skulle gjøre et eller annet med håret, og så tenkte jeg lowlights kunne vært kult! Det eneste som er problemet er at den eneste frisøren jeg noen gang har stolt på måtte slutte som frisør pga. allergiproblemer Derfor vil jeg nødig gå til en annen frisør uten ihvertfall å ha med et bilde av det jeg ønsker! Jeg er lys blond, og har lyst på noen veldig mørke, store striper som på en måte skal ligge under resten av håret. Noen som skjønner hva jeg mener? Altså; vil fortsatt se blond ut, man ha noe som bryter det opp! Takker hvis noen vet hva jeg prater om og har et bilde på lur, eller vet hvor jeg kan skaffe det! ← Jeg har veldig veldig lyst på noe sånt jeg også...men jeg er ikke blond..har mørkt hår..og har lyst på lyse..men besteveninnen min mener jeg ikke kommer til å kle det..
Gjest Deception Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Lowlights er vel egentlig mørkere striper inni det lyse. Det høres mer ut som om du vil farge underhåret i en mørkere tonet enn overhåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå