Gjest Roger Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Er der noen som kan hjelpe meg med tips om hvor- og om jeg kan få kjøpt en "bestikk-kiste". Det er en kiste som normalt settes på kjøkkenbenken hvor man oppbevarer bestikk o.l. i. Jeg har fått et tips om at slike kister kunne fås kjøpt hos Perfect home Party......... Det er julegave til min svigermor, så jeg hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg. -mvh Roger
Litt Lost Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Den kisten du har fått tips om er stilig og kan varmt anbefales. Jeg har den ikke på kjøkkenet, men i stuen. Den er pen, men tar litt plass. Det er finbestikket jeg har i den.
Cilla Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Den kista er kjempefin men jeg synes den er for stor til å ha på kjøkkenbenken, med mindre hun har masse benkeplass.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Noen som har link til sånn kiste? Jeg har forsøkt å google, men fant ikke noe.
Cilla Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg prøvde å se etter den på www.perfecthome.no men den ligger ikke der tror jeg. Mener det er i den provence serien.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Heisan! Ja, jeg vet at kisten er fin. Men jeg ønsker tips om hvor jeg kan få tak i den. Er der noen der ute som kan hjelpe meg? -mvh ROger
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 -du kontakter Perfect Home på http://www.perfecthome.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå